حذف پست‌های مرتبط به سپهبد شهید قاسم سلیمانی از اینستاگرام
رفتار عجیب یک شبکه اجتماعی ۸

حذف پست‌های مرتبط به سپهبد شهید قاسم سلیمانی از اینستاگرام

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۴:۴۳ | ۳ دقیقه

اینستاگرام در اقدامی عجیب پست های مربوط به سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را پاک می‌کند!

نوپانابامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پی حمله تروریستی نیرو‌های آمریکایی به فیض شهادت نائل شد.

این خبر همه مردم ایران را شوکه کرد و مردم ایران برای نشان دادن عمق غم و غصه خود تلاش کردند در شبکه‌های اجتماعی به این اقدام واکنش نشان داده و آن را به اشتراک بگذارند اما شبکه اجتماعی اینستاگرام در اقدامی مخالف با آزادی بیان، پست‌ها و مطالب مرتبط با شهادت حاج قاسم سلیمانی را پاک می‌کند.

صفحات اینستاگرام در حالی پر از عکس ها و استوری های شهید سلیمانی شده که غم و اندوه افراد بی پایان است. واکنش اینستاگرام به این مسئله سیاسی و صد البته سخت و اندوهناک برای ایرانی ها، همه را متعجب کرده است. ظاهرا اینستاگرام به هشتگ‌های ترندی همانند «قاسم_سلیمانی»، «soleimani» ،«world _war_3» و … حساس شده و تمام پست‌هایی که با هشتگ‌های مرتبط با ایران و شهید سلیمانی به اشتراک گذاشته می شوند را حذف می‌کند.

واکنش‌ها به اتفاقات تنها به اینستاگرام ختم نمی‌شود و هشتگ‌های «سردار سلیمانی»، «قاسم سلیمانی»، «ایران»، «world_war_3» و «WWIII» هشتگ‌های داغ در توییتر کاربران سراسر دنیا بودند.

پیش‌ةر نیز اینستاگرام پست‌های مرتبط با جریان مقاومت اسلامی را از صفحات شخصی کاربران خود پاک کرده بود. 

برچسب‌ها: اینستاگرامحاج قاسم سلیمانیحذف پست های حاج قاسم سلیمانیقاسم سلیمانیشهادت قاسم سلیمانیاقدام خصمانه اینستاگرام
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.