برگزاری هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری، اینوتکس ۲۰۱۸
در روزهای گرم تابستان؛ ۸

برگزاری هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری، اینوتکس ۲۰۱۸

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۱:۵۸ | ۳ دقیقه

هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (INOTEX ۲۰۱۸) با هدف حمایت از محصولات و خدمات فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها توسط پارک فناوری پردیس و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در روزهای ۱۴ تا ۱۶ تیر ماه ۹۷، در مجتمع نمایشگاهی گفت‌وگو برگزار می‌شود.

نوپانا به نقل از ایسنا، بنابر اعلام دبیرخانه نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (INOTEX ۲۰۱۸) در طول ۶ دوره گذشته این نمایشگاه، بیش از ۷۵۰ شرکت فناور از ۲۵ کشور دنیا فناوری‌های خود را به معرض نمایش گذاشته‌اند و بیش از ۱۳۰ قرارداد و سند همکاری نیز میان شرکت‌های ایرانی و خارجی منعقد شده است.

در سال جاری، نزدیک به ۴۰۰ بازیگر مختلف از اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور (اعم از شرکت‌ها، استارتاپ‌ها، شتابدهنده‌ها، سرمایه‌گذاران و ...) در فضایی به مساحت ۹۰۰۰ مترمربع،‌ آخرین دستاوردهای خود را به بیش از ۸۰۰۰ نفر بازدیدکننده عرضه خواهند کرد.

همچنین برنامه‌ها و بخش‌های متنوعی همچون «کافه سرمایه»، «گردهمایی شهرداری‌های کلانشهرها»، «رقابت استارتاپی»، «صبح خلاق تهران»، «رویداد بانی»، «تورهای بازدید صنایع»، «INOTEX Talent»، «نشست فناوری کشورهای عضو D-۸ با موضوع انرژی‌های تجدیدپذیر»، «چهارمین نشست شبکه‌سازی نوآوری با موضوع شهر هوشمند»، «سومین رویداد اینوتک سلامت»، «تجربه فناوری» و ... در این رویداد پیش‌بینی شده است و این نمایشگاه، بستر متمایزی برای جذب سرمایه، یافتن شرکا و عقد قرارداد با مشتریان جدید بوده و به‌روزترین محتوای مورد نیاز کارآفرینان حوزه نوآوری به آنها منتقل شود.

ساعات بازدید این نمایشگاه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۰شب در  مجتمع نمایشگاهی گفت‌وگو واقع در تهران، بزرگراه شهید حکیم، خروجی شهید چمران جنوب برگزار می‌شود و موضوع اصلی نمایشگاه در سال جاری «شهر هوشمند» است.

برچسب‌ها: inotexاینوتکس ۲۰۱۸فناوریاستارت‌آپنمایشگاه اینوتکس
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.