کارگاه گیمیفیکیشن کاربردی
با حمایت رسانه‌ای نوپانا: ۴

کارگاه گیمیفیکیشن کاربردی

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۸:۱۵ | ۳ دقیقه

کارگاه گیمیفیکیشن کاربردی توسط مدرسه استارت‌آپ ایران در روز ۲۰ اردیبهشت به مدت ۸ ساعت در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

نوپانا: جستجوی راهی برای افزایش تعامل و بهره وری کارها که رویکردی داوطلبانه هم داشته باشد از زمان ساخت اهرام ثلاثه مصر مورد توجه بوده و البته نتایج درخشانی نیز به همراه داشته است. خیلی زود بشر به این نتیجه رسید که محبوب‌ترین فعالیت داوطلبانه ای که از سر نیاز نباشد با کودک درون وی دست در دست دارد. بازی‌ها سن نمی‌شناسند و بسته به شکل ارائه آنها وجد آور هستند.

گیمیفیکیشن ابزار استخراج این عصاره شگرف و تزریق هوشمندانه آن به محتوایی است که گاهی هیچ نزدیکی هم به بازی‌ها ندارند. پروسه‌ای بهره‌مند از طرز تفکری مبتنی بر طراحی بازی‌ها با بکارگیری عناصر مورد استفاده در ساخت بازی‌ها که با افزایش انگیجمنت کاربران، به حل مساله مورد نظر ما کمک می‌کند. مثال‌های بسیاری در سراسر شبکه جهانی در تایید و تمجید و یا در فریبکار دانستن این ابزار وجود دارد. کدام به حقیقت نزدیکتر است؟ قدرت واقعی آن چیست و چگونه و در کجا می‌توان از آن بهره‌مند شد؟ گام‌های رسیدن به راه حل‌های مبتنی بر گیمیفیکیشن چیست و به چه مهارت‌هایی نیاز دارد؟

برای برداشتن گامی فراتر از آشنایی در شناخت و استفاده از این ابزار قدرتمند به شما کارگاه آموزشی گیمیفیکیشن کاربردی را پیشنهاد می‌کنیم.

ثبت نام این کارگاه  از طریق سایت ایوند انجام می‌پذیرد و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به این لینک اطلاعات خود را ثبت کرده و اقدامات لازم را انجام دهند. همچنین کد تخفیف ۲۰ درصدی nopana برای همراهان این پایگاه اختصاص داده شده است.

آموزش مهارت‌ها و تکنیک‌های استارت‌آپی و کسب‌وکاری از رسالت‌های مدرسه استارت‌آپ ایران است.

گفتنی است، این رویداد با حمایت رسانه‌ای نوپانا (پایگاه علمی-تحلیلی کسب‌وکارهای) به نشانی http://nopana.ir/برگزار می‌گردد.

برچسب‌ها: گیمیفیکیشن بازی‌سازیافزایش انگیجمنت کاربران
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.