اردیبهشت استودیو، سازنده بازی‌های نوستالژیک تلفن همراه
معرفی استارت‌آپ‌های ایرانی ۶.۵

اردیبهشت استودیو، سازنده بازی‌های نوستالژیک تلفن همراه

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۵:۰۰ | ۳ دقیقه

در این مطلب قصد داریم استارت‌آپی را به شما معرفی کنیم که بازی‌های دوران کودکی را با تکنولوژی امروزی پیوند می‌زند و بازی‌های چندنفره آنلاین می‌سازد.

نوپانا: دنیای بازی‌های کودکانه سرشار از شخصیت‌سازی‌های مختلف است؛ شخصیت‌هایی که غالبا فانتزی بوده و به‌تازگی توجه بازی‌سازان را نیز به خود جلب کرده است. آنها سعی دارند بازی‌های زمان کودکی خود را به شکلی جدید و با استفاده از تکنولوژی، احیا کنند.

اردیبهشت استودیو، استارت‌آپی است که به ساخت بازی‌های چند نفره آنلاین می‌پردازد. تیم اردیبهشت استودیو در حال حاضر مشغول ساخت یکی از بازی‌های دوران کودکی به‌نام چهار چرخ‌ها (4wheelers) است.

علی اعرابی، کارشناس کسب‌وکار این استارت‌آپ در خصوص چگونگی شروع کسب‌وکار خود به خبرنگار نوپانا می‌گوید: «تیم ما در آبان ماه سال ۹۳ تنها با ۲ نفر شروع به کار کرد و اکنون پس از سه سال فعالیت، اکنون با تیم ۱۲ نفری خود در تلاش برای عرضه محصولی جهانی است تا بتواند با محصولات خارجی رقابت کند. ما ۲ سال در شتابدهنده دانشگاه آزاد سینتک حضور داشتیم و هدف و چشم انداز پنج ساله ما این است تا قزوین به قطب بازی‌سازی کشور بدل شده و ما در این زمینه پیشرو باشیم.»

شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت اردیبهشت استودیو با بازی‌های ساخته شده توسط این تیم آشنا شوید. بازی چهار چرخ‌ها که جدیدترین محصول آنهاست، در رقابت ‌بین‌المللی بازی‌های موبایل، تحسین داوران را در پی داشته و برنده بهترین بازی چند‌نفره آنلاین شده است.

اعرابی با اشاره به تحقق رویای خود می‌گوید: «بازی‌سازی، از ابتدای آن مسیری که پیمودیم تا لحظه‌ای که تصمیم به ساخت این بازی گرفتیم، رویای همیشگی ما بوده است. ما همیشه در دوران کودکی با ماشین‌های اسباب‌بازی خود به مسابقه با یکدیگر می‌پرداختیم و بر حاشیه فرش و میز و یا در مسیرهای رسم شده گچی بر آسفالت به رقابت می‌پرداختیم.»

او ادامه داد: «اردیبهشت استودیو با عرضه محصولی جهانی، ضمن اینکه ارزشی فرهنگی برای کشور و استان قزوین خلق می‌کند، می‌تواند جایگاهی شایسته برای ایران در صنعت بازی‌سازی به دست آورد.در حال حاضر ایران در رتبه ۳۱ جهان در این صنعت قرار دارد اما ما قصد داریم تا به ۲۰ کشور اول این صنعت راه پیدا کنیم.»

(همچنین بخوانید: بازی کارآفرینی)

برچسب‌ها: بازی‌سازیordibeheshtstudioاردیبهشت‌استودیواستارت‌آپمعرفی استارت‌آپ
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.