پکیج اصول حرفه‌ای بازاریابی کسب‌وکار (بخش سوم)
مجموعه مطالب استارت‌آپی؛ ۸

پکیج اصول حرفه‌ای بازاریابی کسب‌وکار (بخش سوم)

توسط مهدی بصیرت‌نیا | ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۰ | ۷ دقیقه

در این پکیج که در وب‌سایت نوپانا تهیه شده است، به ابزارها و راهکارهای سودمندی می‌پردازیم که شما را در بازاریابی حرفه‌ای کسب‌وکارتان بیش از پیش موفق می‌سازند.

نوپانا: هرکسی که به نحوی با کسب‌وکار در تعامل باشد، با واژه «بازاریابی» غریبه نیست. برای انجام هر کاری در کسب‌وکار، به بازاریابی و استراتژی بازاریابی رجوع می‌شود.

کارآفرینان ذاتا عاشق ایده‌­هایشان هستند و چنان می‌پندارند که دیگران نیز چنین حسی دارند؛ ولی همیشه این‌گونه نیست. در طول فرایند راه­‌اندازی یک کسب‌وکار جدید یا ارائه یک محصول جدید، نیاز خواهید داشت تا افراد زیادی را قانع کنید که محصول شما ارزش خریدن را دارد و ابزار شما در این زمینه، بازاریابی است.

در این پکیج که در وب‌سایت نوپانا تهیه شده است، به ابزارها و راهکارهای سودمندی می‌پردازیم که شما را در بازاریابی حرفه‌ای کسب‌وکارتان بیش از پیش موفق می‌سازند.

بخش سوم:

قسمت بیست‌ویکم: تاثیر تولید محتوای صوتی در بازاریابی

در این قسمت، به آمار و حقایق تولید پادکست و تاثیر آن در بازاریابی کسب‌وکارها می‌پردازیم.

این قسمت را اینجا بخوانید.

قسمت بیست‌ودوم: آینده واقعیت مجازی و چشم‌انداز آن در بازاریابی

واقعیت مجازی می‌تواند موج جدیدی در بازاریابی اجتماعی باشد. هدف از بازاریابی اجتماعی، ارائه محتوایی به مخاطب است که نظر او را جلب کند؛ نرم‌افزارهای واقعیت مجازی ثابت کرده‌اند که در انجام این کار، توانا هستند.

این قسمت را اینجا بخوانید.

قسمت بیست‌وسوم: اهمیت نقاط خرید و فروش در بازاریابی و برندینگ

بازاریابی در نقاط خرید و فروش، به استراتژی‌های ترویجی گفته می‌شود که در نقاط خرید و فروش در خرده‌فروشی‌ها جهت جلب توجه مشتری به یک پیشنهاد ترویجی خاص به کار می‌روند.

این قسمت را اینجا بخوانید.

قسمت بیست‌وچهارم: اسنت‌وی؛ دستیار قدرتمند بازاریابان

در این قسمت قصد داریم استارت‌آپی را به شما معرفی کنیم که در زمینه مدیریت رسانه‌ها و دیجیتال مارکتینگ به بازاریابان کمک می‌کند.

این قسمت را اینجا بخوانید.

قسمت بیست‌وپنجم: عوامل شکست استراتژی‌های بازاریابی

بسیاری از استارت‌آپ‌ها فقط به این دلیل شکست می‌خورند که بدون روشن کردن مسیر و خواسته‌ها، فقط به تولید محصول و خدمات می‌پردازند.

این قسمت را اینجا بخوانید.

قسمت بیست‌وششم: بازاریابی موفق در اینستاگرام

از اینستاگرام به عنوان یکی از پرنفوذترین شبکه‌های اجتماعی میان مردم یاد می‌شود که برندها می‌توانند با استفاده صحیح از این سامانه، محبوبیت برند خود را افزایش داده و درآمد بسیاری کسب کنند.

این قسمت را اینجا بخوانید.

قسمت بیست‌وهفتم: ۲۷ نکته طلایی در بازاریابی برترین کارآفرینان دنیا

برخی از کارآفرینان، مشاوره‌های‌ بازاریابی را غیرضروری می‌دانند، در حالیکه اگر مشاوره‌های سودمند در این زمینه دریافت کنید، کسب‌وکار شما در مسیر توسعه روزافزون قرار می‌گیرد.

این قسمت را اینجا بخوانید.

قسمت بیست‌وهشتم: بازاریابی ویروسی؛ عامل گسترش پرسرعت برندها

بازاریابی ویروسی به انتشار پیام یک برند به صورت شخص به شخص و از طریق تبلیغات دهان به دهان گفته می‌شود. این نوع از بازاریابی، مردم را ترغیب می‌کند تا پیام برند را به دوستان، همکاران یا خانواده منتقل کنند؛ در نتیجه رشدی قابل توجه در فراگیر شدن پیام به دست می‌آید.

این قسمت را اینجا بخوانید.

قسمت بیست‌ونهم: نگاهی بر بازاریابی هدفمند و لحن برند

به بازاریابی برای گروهی خاص از مصرف‌کنندگان (بخش‌‌های بازار) که دارای ویژگی‌ها، رفتار‌ها و نیاز‌های مشابه هستند، بازاریابی هدفمند و به روشی که یک برند از طریق ارتباطات کلامی با مخاطب ارتباط برقرار می‌کند و یا شخصیتی که در گفتار برند وجود دارد، لحن برند گفته می‌شود.

این قسمت را اینجا بخوانید.

قسمت سی‌ام: چگونه در بازاریابی خدمات کسب‌وکار خود موفق شویم؟

برای فروش خدمات نیز همچون فروش کالاها نیاز به برندسازی و بازاریابی وجود دارد.در این قسمت به استراتژی‌های موثر در این زمینه می‌پردازیم.

این قسمت را اینجا بخوانید.

بخش پیشین این پکیج را در اینجا دنبال کنید.

(همچنین بخوانید: پکیج رفتار حرفه‌ای در محیط کار)

برچسب‌ها: بازاریابیکسب‌و‌کارجذب مخاطبپکیج استارت‌آپیمارکتینگبرندینگاستراتژی بازاریابی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره مهدی بصیرت‌نیا

مهدی بصیرت‌نیا

مهدی بصیرت‌نیا دانش‌آموخته کارشناسی رشته مهندسی نرم‌افزار است. او در حوزه‌های فناوری اطلاعات، گرافیک و مدیریت و بازاریابی محتوا فعالیت دارد. مهدی بصیرت‌نیا سابقه تولید محتوا در حوزه علم و فناوری و مدیریت توزیع محتوا در چند پایگاه اطلاعاتی معتبر را در کارنامه خود دارد.