گجتی که گوشی هوشمند شما را به دوربینی حرفه‌ای تبدیل می‌کند
صدا، دوربین، حرکت! ۸

گجتی که گوشی هوشمند شما را به دوربینی حرفه‌ای تبدیل می‌کند

توسط نیما ذبیح‌اله‌زاده | ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۵:۴۴ | ۲ دقیقه

استارت‌آپی آمریکایی متشکل از مهندسان سخت‌افزار و دانش آموختگان سینما دست به تولید گجتی زده‌اند که تلفن همراه هوشمند شما را به دوربینی قوی و حرفه‌ای تبدیل می‌کند.

نوپانا: روز به روز بر قدرت دوربین تلفن‌های همراه هوشمند افزوده می‌شود و شرکت‌هایی که بازیگر کلیدی این میدان هستند با سرعت زیادی این دوربین‌ها را ارتقا می‌دهند تا از بازار رقابتی خود جا نمانند.با این حال هنوز دوربین تلفن‌های هوشمند در حد حرفه‌ای پیشرفت نکرده‌اند و دلیل آن فقدان فیلتر و لنز‌های متنوع برای این گوشی‌ها است.

با تمام این اوصاف، استارت‌آپی آمریکایی متشکل از مهندسان سخت‌افزار و دانش آموختگان سینما دست به تولید گجتی حرفه‌ای شامل لنز و فیلتر و ثابت‌کننده دستی تصویر زده‌اند که دوربین موبایل شما را به دوربینی قوی در حدی که بتوان با آن فیلم سینمایی ساخت بدل می‌کند. همچنین این گجت مجهز به باتری اضافه شبیه به پاور بانک روی دسته تثبیت کننده تصویر است.

 

 (همچنین ببینید: عینکی که واقعیت افزوده را به زندگی روزانه شما می‌آورد)

برچسب‌ها: استارت‌آپفناوریتکنولوژیگجتویدئوکست
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده، دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به عنوان دبیر باشگاه‌های مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد انتخاب شده و تاکنون نشریات وگروه‌های دانشجویی زیادی را در این رشته سامان بخشیده است. او هم‌اکنون رهبری استارت‌آپ MacZooo mirror را به‌ عهده دارد.