50 روش بالابردن بازده کاری
قسمت سوم ۸

۵۰ روش بالابردن بازده کاری

توسط محمد پویا | ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۹:۰۵ | ۴ دقیقه

بعضی از کارها ساده به نظر می‌رسند، اما انجام آن‌ها زندگی و کار شما را دگرگون می‌کند.

نوپانا: هیچ اهمیتی ندارد که تا امروز چه بازده‌ای داشته‌اید. از این به بعد فرصت را برای بیشتر کردن کارایی خود غنیمت بشمارید. قسمت سوم:

11- کار امروز را به فردا نسپارید

تاخیر در انجام کارها یکی از بزرگترین اشتباهات محسوب می‌شود و وقت زیادی از شما هدر می‌دهد. به نمونه‌های قدیمی فکر کنید، یعنی کارهایی که زمانی می‌توانستید انجام دهید و دیگر هرگز فرصت آن‌ها پیش نمی‌آید.

12- از ابزار مناسب استفاده کنید

برای بالا بردن بازده ابزارهای نرم‌افزاری و سخت‌افزاری زیادی وجود دارد که به فرد کمک می‌کنند تا سطح کار و تولید خود را بالاتر ببرد. گوشی‌های هوشمند، کامپیوتر‌های حرفه‌ای و برنامه‌هایی که در راستای کار شما مفید هستند، نمونه‌هایی از این ابزار به‌شمار می‌روند.

13- مراقبه کنید

زمان‌هایی را به خود اختصاص دهید و ذهن خود را از تمام افکار پاک کنید. روی درونیات خود بیشتر تمرکز کنید و آرامش بگیرید. پیش از انجام این‌ کار می‌توانید در زمینه یوگا مطالعه کنید.

14- سحرخیز باشید

خود را به این عادت دهید که قبل از همه بیدار شوید. اگر می‌توانید کار خود را حداقل 10 دقیقه قبل از دیگران شروع کنید. این کار باعث می‌شود حس جلوتر بودن به شما دست دهد و کارها را با انگیزه بیشتر به اتمام برسانید.

15- از قانون هشتاد-بیست استفاده کنید

بر اساس این پدیده، 80 درصد از نتایج، حاصل 20 درصد از عوامل هستند. مثلا 80 درصد موفقیت شما نتیجه 20 درصد از کارهای درست شماست. روی آن  20 درصد خود، تمرکز کنید و آن‌ها را کشف کرده و این دسته فعالیت‌ها را بیشتر انجام دهید.

ادامه مطلب را در قسمت‌های بعدی بخوانید

50 روش بالابردن بازده کاری: (قسمت اول)

50 روش بالابردن بازده کاری: (قسمت دوم)

برچسب‌ها: کسب‌و‌کاراستارت‌آپموفقیت
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره محمد پویا

محمد پویا