سوبلکس؛ مشاور املاک آنلاین
معرفی استارت‌آپ‌های ایرانی ۸.۷

سوبلکس؛ مشاور املاک آنلاین

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۶:۰۰ | ۴ دقیقه

در این مطلب قصد داریم استارت‌آپی را به شما معرفی کنیم که در زمینه مشاوره املاک به‌صورت تخصصی فعالیت می‌کند.

نوپانا: در حال حاضر مرجعی برای قیمت‌گذاری ملک‌ها و تعرفه‌های حق کمیسیون و آگاهی مردم از وضعیت ملک‌ها در دسترس نیست و خرید و فروش ملک، دغدغه‌ای مهم برای مردم است.

سوبلکس سامانه تخصصی مشاور املاک است. در سوبلکس مدیریت ملک توسط صاحب ملک صورت گرفته و شرایط املاک در هر زمان در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

سیدرضا ابراهیم‌زاده، طراح و ایده‌پرداز این استارت‌آپ در خصوص چگونگی شروع کسب‌وکار خود به خبرنگار نوپانا می‌گوید: «در اردیبهشت سال ۹۴ یک مشاور املاک برای پدر بازنشسته‌ام راه‌اندازی کردیم اما متوجه شدیم مشخصات تمام ملک‌ها را در کاغذهایی یادداشت می‌کند و با توجه به تازه‌کار بودن، مشتری چندانی هم ندارد. بنابراین تصمیم گرفتیم برای بهبود شرایط وب‌سایتی به نام دبیرگنجی ایجاد کنیم تا شرایط بهبود پیدا کند؛ با اینکار دیگر کاغذی در کار نبود و مشتریان زیادی به پدر مراجعه نمودند. درحال حاضر نیز سیستم جامع‌تری به اسم سوبلکس راه‌اندازی شده است.»

صاحبان املاک می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت سوبلکس، مشخصات و آدرس ملک خود را ثبت کرده و با مشتریان ارتباط مستقیم برقرار کنند؛ همچنین تحلیل املاک توسط مهندسان، معرفی متخصصان در این حوزه و آگاهی از حق کمیسیون نیز از دیگر خدمات این وب‌سایت است.

ابراهیم‌زاده عدم شفافیت در قیمت‌گذاری املاک را دغدغه کسب‌وکار خود عنوان کرد و گفت: «شفاف‌سازی قیمت‌ها در حوزه املاک و حوزه‌های وابسته، نحوه قیمت‌گذاری و مشخص بودن کمیسیون‌ها، در دسترس قراردادن معاملات انجام شده، مشاوره و تحلیل ملک و اطلاع از وضعیت ملک می‌تواند این دغدغه را برای مردم به حداقل برساند. مسئله‌ای که با همکاری مردم و مسئولان به سادگی حل شدنی خواهد بود.»

او افزود: «مردم به سیستمی که اطلاعات شفاف و خدماتی جامع ارائه کند، اعتماد خواهند کرد و بزرگ‌ترین معیاری که هر استارت‌آپ دنبال آن است، جلب اعتماد مردم می‌باشد. ما نیز تا به امروز با این معیار به موفقیت‌های خوبی رسیده‌ایم و آینده روشنی در پیش روی کسب‌وکار ما قرار خواهد داشت.»

با موفق بودن فازهای اول و دوم، سوبلکس قصد دارد فاز سوم و چهارم خود را که نمونه آن در کشور وجود ندارد در دستور کارش قرار دهد تا در آینده، به یک پرتال جامع در زمینه املاک تبدیل شود.

(همچنین بخوانید: خانه‌های هوشمند؛ فناوری بکر آینده)

برچسب‌ها: معرفی استارت‌آپ‌های ایرانیسوبلکسsooblexمشاور املاک آنلاینخدمات آنلایننوآوریخرید و فروش ملکاملاک
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.