نوشته های مرتبط: سوبلکس؛ مشاور املاک آنلاین

برترین فناوران پارک فناوری پردیس در سال ۱۴۰۰ معرفی شدند

۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۶:۴۰/ ۵ دقیقه

در جریان برگزاری دهمین مراسم تجلیل از پیشکسوتان پارک فناوری پردیس از ۳ فناور برترِ شاغل در شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس تجلیل شد. «تيمور حيدری»،‌ «فاضله توسلیان» و «سامان جهانبخشی » فناورانی بودند که به عنوان فناور برتر پارک شناخته شده و از آنها تقدیر شد.

گزارش جدید تستادی از بررسی دیوار، شیپور، کیلید و آدرس

۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۰:۴۲/ ۵ دقیقه

تستادی سرویس تست کاربری محصولات آنلاین است که بتازگی پنجمین گزارش فصلی خود را منتشر کرده است. تستادی در این گزارش سراغ کاربردپذیری چهار پلتفرم حوزه املاک یعنی آدرس، کیلید، دیوار و شیپور رفته است.

اولین اعتماد را شتابدهنده دیموند به آچاره کرد!

۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۰۹:۰۰/ ۳۱ دقیقه

تصور می‌کردم گفتگو با مدیرعامل آچاره که یکی از بزرگ‌ترین استارتاپ‌های ایران است، با مناسبات ساده‌ای برگزار نشود. ولی در همان برخورد گرم اولیه دکتر تاج‌الدین متوجه شدم گفتگوی درجه‌یکی را خواهم داشت. در این گفتگو ایشان درباره مسیر آچاره و چالش‌های کارآفرینی صحبت کرده‌اند.

بهار علم و فناوری

۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۳:۲۷/ ۱۴ دقیقه

همیشه سیاه‌ترین موقع شب، لحظه پیش از دمیدن سپیده است.

تهران دو گام به سوی شهر هوشمند و پاک پیش رفت

۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۱:۵۲/ ۱۲ دقیقه

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری و شهردار تهران با امضای دو تفاهم‌نامه همکاری، برای «شناسایی پهنه‌های شهری برای ایجاد مراکز نوآوری» و همچنین را‌ه‌اندازی«مرکز نوآوری فناوری‌های پیشرفته حمل و نقل» توافق کردند.

نوآوری و مهارت آموزی نیاز اساسی نسل جوان است

۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۲:۰۳/ ۶ دقیقه

کار دانش آموز وارد دانشگاه شدن یا فارق التحصیل شدن نیست. آنچه یک نوجوان و جوان نیازمند است، کسب مهارت لازم برای ورود به فضای کسب‌وکار است.

لوکس‌آرا، فروشگاه تخصصی در عرصه هنر و دست‌سازه‌های هنری

۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۱۸:۳۶/ ۵ دقیقه

در این مطلب قصد داریم فروشگاهی را به شما معرفی کنیم که خدمات خود را در زمینه هنر و دست‌سازه‌های هنری، به صورت آنلاین و باکیفیت ارائه می‌کند.

تغییر مسیری که به بازگشت اسطوره کمک کرد

۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۶:۰۱/ ۱۷ دقیقه

مایکروسافت در سال ۲۰۱۸ برخلاف رقبای بزرگ خود همچون گوگل و اپل، دوران خوبی را گذراند و حتی تا مقام باارزش‌ترین شرکت جهان پیش رفت.