چگونه ۲ نفر، اپلیکیشن موفقی را تنها در ۸ هفته ساختند؟
اینفوگرافیک / از بربن تا اینستاگرام؛ ۶

چگونه ۲ نفر، اپلیکیشن موفقی را تنها در ۸ هفته ساختند؟

توسط محمد رزم‌آرا | ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۴:۰۰ | ۵ دقیقه

در این اینفوگرافیک، به داستان ساخت اینستاگرام و موفقیت آن می‌پردازیم و با چالش‌های مسیر تولید یک اپلیکیشن موفق آشنا می‌شویم.

نوپانا: اینستاگرام شبکه اجتماعی اشتراک‌گذاری عکس و ویدئو است که این امکان را به کاربران خود می‌دهد که عکس‌ها و ویدئوهای خود را در دیگر شبکه‌های اجتماعی نیز به اشتراک بگذارند. کاربران همچنین می‌توانند از فیلترهای این نرم‌افزار برای اصلاح عکس‌هایشان استفاده کنند. این شبکه اجتماعی محبوب، نسخه‌ اصلاح شده‌ اپلیکیشنی است که قرار بود اطلاعات زیادی در رابطه با محیط پیرامون کاربر به او دهد؛ در واقع «کوین سیستروم» و «مایک کرایگر»، بنیان‌گذاران این پروژه، سعی داشتند پلتفرمی در رقابت با فوراسکوئر (foursquare) بسازند؛ اما پس از ساختن نسخه اولیه، متوجه شلوغی بیش از حد آن شدند و تصمیم گرفتند تمام المان‌ها را کنار بگذارند و فقط تصاویر را نگه‌ دارند. آنها هشت هفته سخت تلاش کردند تا بتوانند نسخه اولیه اینستاگرام را منتشر کنند. انتشاری که استقبال بی‌نظیر کاربران را به‌همراه داشت.

لطفا تا بارگذاری کامل تصویر صبر کنید. همچنین برای دانلود و بزرگ‌نمایی می‌توانید روی اینفوگرافیک کلیک کنید:

برچسب‌ها: اینستاگرامinstagramاینفوگرافیک کوین سیستروممایک کرایگراستارت‌آپنوآوریراه‌اندازی استارت‌آپ
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره محمد رزم‌آرا

محمد رزم‌آرا

محمد رزم‌آرا، دانشجوی مهندسی پزشکی است و از سال ۱۳۹۳ کار مدیریت سامانه "دستیار مجازی دانشجویان مهندسی پزشکی" را بر عهده دارد. او عضو هیئت تحریریه نشریه مهندسی پزشکی و مسئول تولید محتوای علمی در این زمینه است. هم‌اکنون مدیریت بخش توسعه وب استارت‌آپ Maczooo mirror در دست اوست.