تاثیر اینفوگرافیک در بازاریابی از طریق رسانه‌های اجتماعی
اینفوگرافیک ۸

تاثیر اینفوگرافیک در بازاریابی از طریق رسانه‌های اجتماعی

توسط محمد رزم‌آرا | ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۷:۰۰ | ۵ دقیقه

در اینفوگرافیکی که در ادامه می‌آید، به تاثیر اینفوگرافیک در انتقال اطلاعات و همچنین بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی می‌پردازیم.

نوپانا: اینفوگرافیک‌ها نمایشگر تصویری اطلاعات و داده‌ها هستند و هدف آنها ارائه سریع و ساده اطلاعات پیچیده است.

استفاده از اینفوگرافیک باعث می‌شود بیننده با نگاهی کوتاه، حجم قابل توجهی از اطلاعات را که شکل نوشتاری آن ممکن است مقاله بلند بالایی را تشکیل دهد، به سادگی از طریق مشاهده دریافت کند و آن را به خاطر بسپارد. یک اینفوگرافیک، چکیده یک موضوع یا مطلب به شکل عکس، نمودار و اتصالات است. عده‌ای اینفوگرافیک را نوعی نقشه مفهومی می‌دانند که از طریق آن، ارتباط بین مفاهیم به زبان ساده‌تر و به شکل بصری نمایش داده می‌شود.

احتمالاً این جمله را بارها شنیده‌اید که «ارزش یک تصویر بیش از هزار کلمه است». این جمله بیانگر ارزش و کارایی ارتباط تصویری (visual communication) است. حقیقت آن است که بیشترین دریافت اطلاعات ما از محیط پیرامونمان به‎وسیله حس بینایی صورت می‌گیرد و مغز ما علاقه زیادی به تجزیه‌ و تحلیل اطلاعات به‌صورت تصویری دارد.

در اینفوگرافیکی که در ادامه می‌آید، به تاثیر اینفوگرافیک در انتقال اطلاعات و همچنین بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی می‌پردازیم.

لطفا تا بارگذاری کامل تصویر، صبر کنید.

برای بزرگ‌نمایی و یا دانلود اینفوگرافیک، روی آن کلیک کنید.

برچسب‌ها: infographicجذب مخاطباینفوگرافیکتبلیغاتبازاریابیتولید محتواشبکه‌های اجتماعی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره محمد رزم‌آرا

محمد رزم‌آرا

محمد رزم‌آرا، دانشجوی مهندسی پزشکی است و از سال ۱۳۹۳ کار مدیریت سامانه "دستیار مجازی دانشجویان مهندسی پزشکی" را بر عهده دارد. او عضو هیئت تحریریه نشریه مهندسی پزشکی و مسئول تولید محتوای علمی در این زمینه است. هم‌اکنون مدیریت بخش توسعه وب استارت‌آپ Maczooo mirror در دست اوست.