برای نوشتن دنبال خلاق‌ها بگردید
خلاقیت، روابط عمومی بالا و هوشیاری ۷

برای نوشتن دنبال خلاق‌ها بگردید

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۶/۰۳/۲۶ - ۱۴:۲۰ | ۴ دقیقه

آدم‌هایی در این جهان پیدا می‌شوند که خلاقیت و هوش بالایی دارند و می‌توانند دنیای وب را متحول کنند.

نوپانا به نقل از شنبه: خودتان هم نمی‌دانید اما باور کنید یا نه، آدم‌هایی در این جهان پیدا می‌شوند که خلاقیت و هوش بالایی دارند و می‌توانند به ثانیه‌ای دنیای وب را متحول کنند. همین آدم‌ها ممکن است وقتی برای شما کار می‌کنند، این استعدادها را در خود نشان ندهند و جایی دیگر آنچنان خودشان را مستعد جلوه دهند که چشم‌هایتان از تعجب باز بماند. همانطور که کاملا برعکس آن هم صادق است. شما ممکن است به رزومه یک نفر نگاه کنید و با اکراه او را در تیم خود قرار دهید و پس از مدتی ناباورانه به وضعیت کاری او نگاه کنید و ذوق‌زده شوید. برای جلوگیری از این موارد، لازم است بدانید برای تولید محتوا به افرادی خلاق، با روابط‌ عمومی بالا و البته هوشیار احتیاج دارید؛ کسانی که به اطرافشان دقت می‌کنند و از کنار آدم‌ها و اتفاقات بی‌توجه نمی‌گذرند. نکته دیگری که باید به آن توجه کنید، روش معرفی شرکت است. افراد حاضر در تیم تولید محتوای شما باید دقیقا بدانند شما چه کاری انجام می‌دهید و حتی رویاهای شما را هم بدانند.

آنها باید بتوانند جزئیاتی که می‌بینند، در نظمی منطقی قرار دهند، تا در نهایت وظیفه‌شان را به استراتژی اصلی نزدیک کنند. از سوی دیگر، در میان ویژگی‌های این افراد، باید به دنبال سابقه نوشتاری‌شان هم بگردید. به هر حال مهم است که این افراد بتوانند بنویسند یا نوشته‌های دیگران را ویرایش کنند یا حتی متن خوب را از متن بد تشخیص دهند؛ وظیفه‌ای که به جز با نوشتن به دست نمی‌آورند.

آنها باید بتوانند اطلاعات یکسان را در قالب نوشته‌های متفاوت برای شبکه‌های اجتماعی متفاوت تولید کنند. تمام اینها را در کنار ویژگی‌های شخصیتی فرد قرار دهید و سعی کنید تا محیطی مناسب برای او فراهم کنید. خودتان بهتر از هر کسی می‌دانید؛ خلاقیت به این سادگی‌ها خودش را بروز نمی‌دهد.

(همچنین بخوانید: ضرورت دورکاری برای گسترش کسب‌وکار)

برچسب‌ها: خلاقیتکسب‌و‌کارکارآفرینکار گروهیتولید محتوا
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.