نوشته های مرتبط: راهاندازی سامانه ارزیابی سطح آمادگی محصولات
۶۳ ایده نوآورانه برای راهاندازی کسبوکار پرسود با کمترین هزینه
در جستوجوی ایدهای برای راهاندازی کسبوکاری خلاقانه با کمترین هزینه هستید؟ در این صورت این مطلب مخصوص شماست! در این مطلب ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسبوکاری پرسود تبدیل میشوند را معرفی میکنیم.
۱۰ ویژگی که از شما کارآفرین بهتری میسازند
موفقیت در کارآفرینی چیزی فراتر از داشتن ایدههای بزرگ است. برای موفقیت در این زمینه باید ویژگیهای خاصی داشته باشید؛ از کارآفرینان موفق الگو بگیرید و بهترین راهکارها را برای کسبوکار خود به کار ببرید.
۶۳ ایده نوآورانه برای راهاندازی کسبوکار پرسود با کمترین هزینه
در جستوجوی ایدهای برای راهاندازی کسبوکاری خلاقانه با کمترین هزینه هستید؟ در این صورت این مطلب مخصوص شماست! در این مطلب ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسبوکاری پرسود تبدیل میشوند را معرفی میکنیم.
مرز میان بازاریابی و تبلیغات چیست؟
شناخت تفاوتهای میان بازاریابی و تبلیغات تجاری، به شما کمک میکند تا از اهمیت و نقش هر یک از آنها در معرفی محصولتان به بازار آگاه شوید.
نامگذاری منحصربهفرد استارتآپ، منجر به جذب سرمایه میشود
نتایج تحقیقات حاکی از آن است که نام یک استارتآپ میتواند به طور جدی روی نظر سرمایهگذاران تاثیر بگذارد.
از تلفن همراه ضدهک تا اپلیکیشنی که تجربههای دیگران را به شما میگوید
پنج به اضافه يك، گزارشي است كه در آن به معرفي و تحلیل ٥ استارتآپ برتر خارجی و یک استارتآپ برجسته ایرانی پرداخته میشود.
خیزش استارتآپی البرزیها در الکامپ ۲۰۱۷
در نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۷ و در سالن الکاماستارز، غرفه کوچک و صمیمانه مرکز توانمندسازی کسبوکارهای البرز خودنمایی میکرد. غرفهای که با وجود فضای کمش، مکانی برای عرضه استارتآپهای جوانان ایدهپرداز کرجی بود.
پینترست چگونه شکل گرفت؟
در اینفوگرافیکی که در ادامه میبینید، داستان شکلگیری پینترست و چالشهایی که در مسیر موفقیت آن وجود داشته است را به تصویر کشیدهایم.