۱۰ ویژگی که از شما کارآفرین بهتری می‌سازند
حاصل تجربه کارآفرینان موفق؛ ۸

۱۰ ویژگی که از شما کارآفرین بهتری می‌سازند

توسط سبا فرجادفر | ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۰۹:۰۰ | ۶ دقیقه

موفقیت در کارآفرینی چیزی فراتر از داشتن ایده‌های بزرگ است. برای موفقیت در این زمینه باید ویژگی‌های خاصی داشته باشید؛ از کارآفرینان موفق الگو بگیرید و بهترین راهکارها را برای کسب‌وکار خود به‌ کار ببرید.

نوپانا: موفقیت آسان به‌دست نمی‌آید و برای موفق بودن باید سخت تلاش کرد. در این راه، آگاهی از راهکار‌های مناسب و صحیح، امری ضروری است و نکاتی وجود دارند که کارآفرینان در سراسر جهان نیازمند دانستن آن هستند.

برای آشنایی بیشتر با روش‌های افزایش شانس موفقیت در کارآفرینی، نکات زیر را که حاصل تجربیات کارآفرینان موفق کسب‌وکار‌های آنلاین هستند، در نظر بگیرید:

۱. ایجاد عادات موفقیت‌آمیز

اگر می خواهید موفق باشید باید عادت‌های صحیحی را در زندگی در پیش بگیرید و این امر با در نظر گرفتن عادت‌های زندگی افراد موفق ممکن می‌شود.

۲. از داستان کارآفرینان الهام بگیرید

کارآفرینان از زندگی صاحبان کسب‌وکارهای موفق الگو می‌گیرند و این موضوع می‌تواند نکات بسیار سودمندی در حوزه کسب‌وکار در اختیارشان قرار دهد.

۳. محتوای تبلیغاتتان جذاب باشد

اگر محتوای تبلیغات شما برای مردم خسته‌کننده باشد طبعا در کسب وکار خود موفق نخواهید شد.

(همچنین بخوانید: مدیریت بازاریابی و ریسک)

۴. وب‌سایت خود را بهینه کنید

موفقیت در کسب‌وکار به‌معنای استفاده مناسب از فرصت‌های پیش‌روست و بهینه کردن وب‌سایت‌تان، چنین زمینه‌ای را برای شما فراهم می‌کند؛ زیرا این کار موجب افزایش بازدید مخاطبان می‌شود و هر بازدید یک فرصت مناسب برای جذب مشتری است.

۵. بهترین نرم‌افراز مدیریت‌پروژه را پیدا کنید

کسب‌وکارهایی که قادر به افزایش بهره‌وری هستند، اغلب سریع‌تر موفق می‌شوند. شما می‌توانید با مقایسه ویژگی‌های نرم‌افزارهای مدیریت پروژه، بهترین آنها را پیدا کنید و هماهنگی و بهره‌وری فرایندها در کسب‌وکارتان را افزایش دهید.

۶. گفت‌وگو با مشتریان در بستر امکانات تلفن همراه

به‌دلیل گسترش استفاده از تلفن همراه توسط مخاطبان و مشتریان، کسب‌وکاری که بتواند در این بستر طرح بازاریابی مناسبی پیاده کند و نرخ گفت‌وگو و ارتباط مستقیم با مخاطب را افزایش دهد، یک قدم از دیگران جلوتر است.

۷. شناختن ویژگی کارآفرینان موفق

ویژگی‌های خاصی وجود دارند که یک کارآفرین را موفق‌تر از دیگران می‌کنند. با شناخت آنها و تلاش برای نهادینه‌کردنشان، می‌توانید از خود کارآفرین بهتری بسازید.

۸. انتخاب برند منحصر‌به‌فرد

یک برند منحصربه‌فرد شما را در ذهن مخاطبان ماندگار می‌کند و این موضوع به افزایش جذب مخاطب بسیار کمک می‌کند.

۹. قالب محتوای وب‌سایت خود را انتخاب کنید

اگر بازاریابی محتوا، روش اصلی شما برای جذب مخاطبان است، انتخاب قالب محتوا بسیار مهم است. محتوای شما باید بتواند نظر مخاطب را جلب کند و انگیزه او برای بازدید از وب‌سایت را افزایش دهد.

۱۰. استفاده از استراتژی‌های کم‌هزنیه بازاریابی

هنگام تدوین استراتژی بازاریابی باید هزینه‌ها را درنظر بگیرید و اگر با محدودیت بودجه مواجه هستید، از استراتژی‌های کم‌هزینه استفاده کنید.

(همچنین بخوانید: ۹ استراتژی بازاریابی که از هزینه کم آنها شگفت‌زده می‌شوید)

منبع

برچسب‌ها: موفقیت startupاستارت‌آپبازاریابیMarketingکارآفرینیentrepreneurship
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره سبا فرجادفر

سبا فرجادفر

سبا فرجادفر، دانش‌آموخته رشته علوم سیاسی است. او فعالیت حرفه‌ای خود در زمینه خبرنگاری و روزنامه‌نگاری را از سال ۱۳۹۰ آغاز کرده است و به عنوان دبیر خبر در روزنامه‌ها و نشریات معتبر کشور قلم می‌زند. سبا فرجادفر هم‌اکنون در زمینه خبرنگاری کسب‌وکارهای نوپا فعالیت می‌کند.