نوشته های مرتبط: نقش موثر نمونهگیری برند و بخشبندی بازار در برندینگ
بیانیه ماموریت کسبوکارهای نوپا
بایدها و نبایدها در تدوین بیانیه مأموریت استارتآپها
۲۵ علت سرمایهگذاری نکردن
هر سرمایهگذار برای عدم پذیرش یک استارتآپ دلایل خاص خود را دارد.
۲۵ علت سرمایهگذاری نکردن
هر سرمایهگذار برای عدم پذیرش یک استارتآپ دلایل خاص خود را دارد.
۲۵ علت سرمایهگذاری نکردن
هر سرمایهگذار برای عدم پذیرش یک استارتآپ دلایل خاص خود را دارد.
استارتآپها تهدید نیستند
کسبوکارهای نوپا چرخ دندههای اقتصادی را به گردش در میآورند و تهدید نیستند.
۲۵ علت سرمایهگذاری نکردن
هر سرمایهگذار برای عدم پذیرش یک استارتآپ دلایل خاص خود را دارد.
۲۵ علت سرمایهگذاری نکردن
هر سرمایهگذار برای عدم پذیرش یک استارتآپ دلایل خاص خود را دارد.
شتابدهی به استارتآپها در ایران
شتابدهندهها تا چه اندازه عامل موفقیت استارتآپهاي ايراني بودهاند؟