نوشته های مرتبط: چهار روش مدیریتی درست و نادرست از زبان مدیر ارشد سابق گوگل و اپل
چگونه فرهنگ سازمانی ایجاد کنیم؟
فرهنگ سازمانی واقعی، باید نتیجه تیمی باشد که تشکیل میدهید. همچنین، باید نتیجه ارزشهای واقعی باشد که شرکت شما را به جلو میبرند و زیربنای تصمیمات تجاری شما هستند.
مشارکت نیروی کار، کلید موفقیت استارتآپهای مشهور
هرچه کارکنان بیشتر با یکدیگر در ارتباط باشند، میزان مشارکت آنها نیز بیشتر میشود.
چگونه کارکنان دورکار خود را مدیریت کنیم؟
استخدام کارکنان دورکار و مدیریت این افراد، به یکی از چالشهای مدیران تبدیل شده است.
برای نوشتن دنبال خلاقها بگردید
آدمهایی در این جهان پیدا میشوند که خلاقیت و هوش بالایی دارند و میتوانند دنیای وب را متحول کنند.
تاثیر بازاریابی تیمی در پیشرفت استارتآپ
یکی از تکنیکهای بازاریابی و فروش در فضای رقابتی امروز که کمتر در شرکتها و کسبوکارهای ایرانی مورد توجه عملی قرار میگیرد، کار تیمی است.
استفاده از هوش مصنوعی در بحثهای انتخاباتی
مبارزه با حجم زیاد اطلاعات نادرست، دغدغه دانشمندان کامپیوتر شده است.
پنج علت نیاز استارتآپ به مدیر IT
تشکیل تیم مدیریتی درست براي بنگاههای دیجیتالی که برای عرضه عمومی آماده میشوند، حیاتی است.
ویژگیهای نامناسب برای کار در استارتآپ
اگر چنین ویژگیهایی دارید هرگز برای یک استارتآپ کار نکنید