نوشته های مرتبط: از انتقادهای منفی به نفع برند خود استفاده کنید
چگونه کمپین موفقی در بازاریابی دیجیتال طراحی کنیم؟
کارگاه طراحی کمپین در بازاریابی دیجیتال، در محل شتابدهنده آواتک برگزار شد. گزارش این کارگاه را در ادامه میخوانید.
بر چالش جذب مشتریان وفادار غلبه کنید
فرقی نمیکند کسبوکار کوچکی دارید یا بر توسعه محصول پیچیدهای تمرکز کردهاید؛ برای موفقیت کسبوکار نیاز به مشتریانی دارید که از محصولات و خدمات شما استفاده کنند.
بر چالش جذب مشتریان وفادار غلبه کنید
فرقی نمیکند کسبوکار کوچکی دارید یا بر توسعه محصول پیچیدهای تمرکز کردهاید؛ برای موفقیت کسبوکار نیاز به مشتریانی دارید که از محصولات و خدمات شما استفاده کنند.
نامگذاری منحصربهفرد استارتآپ، منجر به جذب سرمایه میشود
نتایج تحقیقات حاکی از آن است که نام یک استارتآپ میتواند به طور جدی روی نظر سرمایهگذاران تاثیر بگذارد.
۹ استراتژی بازاریابی که از هزینه کم آنها شگفتزده میشوید
بسیاری از کارآفرینان به دلیل نداشتن سرمایه کافی، از بحث بازاریابی چشمپوشی میکنند، در حالیکه همه استراتژیهای بازاریابی نیاز به هزینه هنگفت ندارند.
با استانداردهای مدرن دنیای کارآفرینی همگام شوید
کارآفرینان باید شیوههای مدیریتی خود را متناسب با رشد و تغییرات سریع فناوری، بهبود دهند و گزینهها و محدودیتهای جدید خود را بشناسند.
چگونه اعتبار برند خود را تثبیت کنیم؟
موفقیت برند شما، به ارزشهایی که در جامعه ایجاد کردهاید وابسته است.
داستان کالیفرنیا و اعتباری که برای برندهایش رقم زد
۳۰ سال پیش اگر میگفتید که منطقه خلیج سانفرانسیسکو قرار است روزی محوریت طراحی جهان را در دست گیرد، با لبخند تمسخرآمیزی مواجه میشدید، اما امروز، بیشک چنین شده است.