نوشته های مرتبط: چگونه خدمات مشتریپسند ارائه دهیم؟
۲۷ نکته طلایی در بازاریابی برترین کارآفرینان دنیا
برخی از کارآفرینان، مشاورههای بازاریابی را غیرضروری میدانند، در حالیکه اگر مشاورههای سودمند در این زمینه دریافت کنید، کسبوکار شما در مسیر توسعه روزافزون قرار میگیرد.
۱۱ رفتار نابود کننده یک استارتآپ
رفتارهایی وجود دارند که بهعنوان یک کارآفرین اگر از آنها مطلع نباشید، ممکن است کسبوکار خود را از دست بدهید.
۳۰ نکته برای شروع طوفانی یک استارتآپ
میخواهید کسبوکار نوپایی با حداکثر کارایی راهاندازی کنید؟ این ۳۰ نکته میتوانند موفقیت شما را در این مسیر تضمین کنند.
۳۰ نکته برای شروع طوفانی یک استارتآپ
میخواهید کسبوکار نوپایی با حداکثر کارایی راهاندازی کنید؟ این ۳۰ نکته میتوانند موفقیت شما را در این مسیر تضمین کنند.
۳۰ نکته برای شروع طوفانی یک استارتآپ
میخواهید کسبوکار نوپایی با حداکثر کارایی راهاندازی کنید؟ این ۳۰ نکته میتوانند موفقیت شما را در این مسیر تضمین کنند.
اشتباهات مهم فروش در استارتآپها
پنج اشتباه رایج در فروش که کسبوکارهای نوپا باید از آنها بپرهیزند.
مهارتهای کلیدی یک مدیر استارتآپ
یکی از سختترین کارها در دنیای کسبوکار، بهدست آوردن طیف گستردهای از مهارتهای مورد نیاز برای کسب موفقیت و رشد استارتآپ است.
ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری
تحقیقات نشان داده است استفاده از تکنیکهای مدیریت ارتباط با مشتری، باعث میشود مشتریان شما ۳ برابر شوند.