نوشته های مرتبط: «اتحادیه کسبوکارهای مجازی»، بسیاری از مشکلات استارتآپها را برطرف میکند
۳۰ روش برای مشتریمداری
احترام و و ارائه سرویسهای مناسب، هم مشتریان را راضی نگه میدارد و هم کسبوکار را شکوفا میکند.
گسترش استارتآپها در گرو تقویت بخش خصوصی
ابرینیا: دستیابی به رشد اقتصادی پایدار، ریشه در اقتصاد دانشبنیان دارد. محصولات آنها با کارهای پژوهشی و دانشگاهی گره خوردهاند و با توسعه استارتآپها، رشد اقتصادی را به دنبال دارند.
روشهای غلبه بر احساس ناامیدی
انسانها ذاتاٌ موجودات آسیبپذیری هستند و جهان نیز پر از مسائل چالشبرانگیز است.
دانشبنیانهای حوزه سلامت بینالمللی میشوند
تلاشها برای اتصال شرکتهای دانشبنیان داخلی به شرکتهای دانشبنیان خارجی بیشتر میشود.
با دانشبنیانها میتوانیم پیروز میدان باشیم
زارعیتبار: سپاه در نظر دارد با تشکیل تیمهای اندیشهورزی در تمام ردهها، موضوعات و چالشهای پیش رو را مورد بحث و بررسی قرار دهد.
افزایش تامین مالی شرکتهای دانشبنیان
دلیری: بانك صنعتي كره جنوبی با اختصاص ٦٢ درصد از سرمايه به دولت، دارای سرمایههای ارزشمندی برای سرمایهگذاری و تامین مالی شرکتهاست.
چگونه یک فرآیند فروش موفق داشته باشیم؟
درگیر نگه داشتن مشتریان در فرآیندهای کسبوکار روشهای خاص خود را دارد.
جغرافیامحور نبودن استارتآپها، مزیت سودآوری آنها است
مرتضوی: مهاجرت از فضای سنتي و قدیمي به فضاهای جدید کسبوکار به نفع اقتصاد و جامعه است.