چگونه یک فرآیند فروش موفق داشته باشیم؟
اینفوگرافیک ۸

چگونه یک فرآیند فروش موفق داشته باشیم؟

توسط مهدی بصیرت‌نیا | ۱۳۹۶/۰۳/۲۲ - ۱۵:۳۰ | ۵ دقیقه

درگیر نگه داشتن مشتریان در فرآیندهای کسب‌وکار روش‌های خاص خود را دارد.

نوپانا: برای به دست آوردن مخاطب و نگه داشتن او به‌ عنوان مشتری دائم، لازم است فرآیندهای فروش موثری به‌ وجود آورد. درست‌ فروختن به انجام مراحلی منظم و حساب‌ شده نیاز دارد. این مراحل، بسیار به یک قیف شباهت دارد. قیفی که ورودی آن، مخاطبان و مشتریان بالقوه و خروجی‌اش، مشتریان ثابت شما هستند. 

لطفا تا بارگذاری کامل تصویر، شکیبا باشید:

برای بزرگ‌نمایی و یا دانلود اینفوگرافیک، کلیک کنید.

برچسب‌ها: فروشمشتریموفقیت کسب‌و‌کارSales funnel
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره مهدی بصیرت‌نیا

مهدی بصیرت‌نیا

مهدی بصیرت‌نیا دانش‌آموخته کارشناسی رشته مهندسی نرم‌افزار است. او در حوزه‌های فناوری اطلاعات، گرافیک و مدیریت و بازاریابی محتوا فعالیت دارد. مهدی بصیرت‌نیا سابقه تولید محتوا در حوزه علم و فناوری و مدیریت توزیع محتوا در چند پایگاه اطلاعاتی معتبر را در کارنامه خود دارد.