با دانش‌بنیان‌ها می‌توانیم پیروز میدان باشیم
معاون دانش و پژوهش سپاه امام صادق(ع) در بوشهر: ۸

با دانش‌بنیان‌ها می‌توانیم پیروز میدان باشیم

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۶/۰۳/۲۲ - ۱۹:۰۰ | ۳ دقیقه

زارعی‌تبار: سپاه در نظر دارد با تشکیل تیم‌های اندیشه‌ورزی در تمام رده‌ها، موضوعات و چالش‌های پیش رو را مورد بحث و بررسی قرار دهد.

نوپانا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: معاون دانش و پژوهش سپاه امام صادق (ع) در بوشهر گفت: امروز برای فائق آمدن بر مکر دشمنان و خنثی کردن نقشه‌های کثیف و پیچیده آنها، باید به سلاح دانش مسلح شد. اگر کارها به صورت دانش‌بنیان پیش رود می‌توانیم در نبردها پیروز میدان باشیم.

محمدرضا زارعی‌تبار، در جمع کارکنان سپاه تنگستان با بیان اینکه امروز سپاه به عنوان سکان‌دار حراست و نگهبانی انقلاب و دستاوردهای آن، در کار علمی و پژوهشی به صورت دقیق و برنامه‌ریزی شده عمل می‌کند، اظهار داشت: رهبر انقلاب همواره از سپاه برای پیشرفت در همه عرصه‌ها توقعاتی داشته و دارند که البته برای برآورده شدن خواسته‌های ایشان معاونت دانش و پژوهش سپاه همواره در تلاش است تا این توقعات برآورده شود.

(همچنین بخوانید: استارت‌آپ‌ها به نهاد جداگانه نیاز دارند)

او در ادامه تصریح کرد: ما در معاونت دانش و پژوهش به دنبال کسب راهکارهای مهم در راستای برطرف‌ کردن چالش‌ها و خطراتی که متوجه سازمان است، گام برمی‌داریم و در حوزه‌های مختلف ماموریتی با تمام توان و انگیزه بن‌بست‌های موجود را شکسته و در راه پاسداری از انقلاب با تکیه بر توان دانشی به انجام ماموریت می‌پردازیم.

او با اشاره به تشکیل تیم‌های اندیشه‌ورزی بیان داشت: سپاه در نظر دارد با تشکیل تیم‌های اندیشه‌ورزی در تمام رده‌ها، موضوعات و چالش‌های پیش رو را مورد بحث و بررسی قرار دهد که این مهم در قالب دانش و پژوهش با تشکیل کارگروه‌های مختلف اندیشه‌ورزی در حال انجام است.

زارعی‌تبار اظهار داشت: معاونت دانش و پژوهش سپاه امام صادق در سال گذشته همایش بزرگ نفوذ را در حالی برگزار کرد که بیش از ۵۰ مقاله و اثر برگزیده به بخش پایانی این همایش راه یافت و در این آثار به طور عمده نیازهای دانشی و پژوهشی سپاه و چالش‌های پیرامون موضوع نفوذ مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

او تاکید کرد: امروز دشمن با سپاه جوان و تحصیل‌کرده‌ای روبه‌رو است که با قدرت هرچه تمام‌تر و در اوج اقتدار در مقابل دسیسه‌های شوم دشمنان صف‌آرایی کرده و در تلاش است ماموریت‌های خود را انجام دهد.

(همچنین بخوانید:‌ کلید حل مشکلات کشور در دست استارت‌آپ‌ها)

برچسب‌ها: ایراندانش‌بنیاناقتصاد دانش‌بنیاناقتصاد مقاومتیKnowledge Base
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.