نوشته های مرتبط: چرا کارآفرینان بیش از حد انتظار، به زمان احتیاج دارند؟
۶۳ ایده نوآورانه برای راهاندازی کسبوکار پرسود با کمترین هزینه
در جستوجوی ایدهای برای راهاندازی کسبوکاری خلاقانه با کمترین هزینه هستید؟ در این صورت این مطلب مخصوص شماست! در این مطلب ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسبوکاری پرسود تبدیل میشوند را معرفی میکنیم.
۶۳ ایده نوآورانه برای راهاندازی کسبوکار پرسود با کمترین هزینه
در جستوجوی ایدهای برای راهاندازی کسبوکاری خلاقانه با کمترین هزینه هستید؟ در این صورت این مطلب مخصوص شماست! در این مطلب ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسبوکاری پرسود تبدیل میشوند را معرفی میکنیم.
نامگذاری منحصربهفرد استارتآپ، منجر به جذب سرمایه میشود
نتایج تحقیقات حاکی از آن است که نام یک استارتآپ میتواند به طور جدی روی نظر سرمایهگذاران تاثیر بگذارد.
ستون فعالیت استارتآپها، سرمایهگذاری خطرپذیر است
سید ابوالحسن فیروزآبادی: یکی از اضلاع بسیار مهم و موثر زیستبوم استارتآپها، سرمایه و وجود نهادهای سرمایهگذاری خطرپذیر است.
آیا رشد استارتآپ شما به اندازه کافی سریع است؟
محاسبه سرعت رشد استارتآپ و مشخصکردن اهداف کوتاهمدت و بلندمدت، باید در تمامی مراحل مدیریت کسبوکار لحاظ شود.
۲۷ نکته طلایی در بازاریابی برترین کارآفرینان دنیا
برخی از کارآفرینان، مشاورههای بازاریابی را غیرضروری میدانند، در حالیکه اگر مشاورههای سودمند در این زمینه دریافت کنید، کسبوکار شما در مسیر توسعه روزافزون قرار میگیرد.
چرا استارتآپیها نباید همه زندگی خود را قربانی موفقیت کسبوکار کنند؟
باور عمومی غلطی که در میان فعالان فضای استارتآپی وجود دارد این است که کارآفرینان و اعضای تیم آنها باید تمام زندگی خود را فدای شرکت کنند تا موفق شوند.
۲۷ نکته طلایی در بازاریابی برترین کارآفرینان دنیا
برخی از کارآفرینان، مشاورههای بازاریابی را غیرضروری میدانند، در حالیکه اگر مشاورههای سودمند در این زمینه دریافت کنید، کسبوکار شما در مسیر توسعه روزافزون قرار میگیرد.