نوشته های مرتبط: شتاب‌دهنده‌ها بابالنگ دراز نیستند

پایتخت، منطقه نوآوری می‌شود

۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۸:۳۸/ ۷ دقیقه

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری گفت: با شکل‌گیری محیط مساعد کسب وکارهای دانش‌بنیان و استارتاپی اطراف دانشگاه صنعتی شریف، و سایر نقاط پایتخت تهران با تبدیل شدن به بستری مناسب برای شکوفایی خلاقیت نیروی انسانی جوان و تحصیل‌کرده، به یک «منطقه نوآوری» بدل خواهد شد.

دانش ثروت کشورها را دگرگون می‌کند

۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۵:۳۶/ ۱۲ دقیقه

بر هیچ‌کس پوشیده نیست که امروز دانش مهم‌ترین و ارزشمندترین و به‌صرفه‌ترین متاعی است که می‌تواند وضع و حال اقتصادی - سیاسی کشورها را دگرگون سازد. حتی یک پله از این بالاتر،امروز دانش نه‌فقط سرمایه‌ای است که به کار اقتصاد می‌آید بلکه خود نوعی و سطحی از «اقتصاد» است.

رویداد استارت‌آپی کشاورزی

۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۳:۴۵/ ۵ دقیقه

رویداد استارت‌آپی کشاورزی (AgriTechSw) در شهر آفتاب در تاریخ ۲۲ تا ۲۴ شهریور ۹۷ همزمان با نمایشگاه بین المللی آی‌فارم‌اکسپو (IFarmExpo) با حمایت وزارت جهاد کشاورزی و مرکز آموزش عالی امام خمینی برگزار خواهد شد.

افتتاح فاز اول ایستگاه نوآوری شریف

۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۳:۱۶/ ۶ دقیقه

رئیس موسسه کسب‌وکار دانشگاه شریف از افتتاح ۵۰۰ شرکت و استارت‌آپ در ایستگاه نوآوری شریف خبر داد.

نشست بهره‌برداری از فناوری‌های داخلی حوزه سلامت آغاز به کار کرد

۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۴:۰۵/ ۵ دقیقه

نشست بهره‌برداری از فناوری‌های داخلی حوزه سلامت و تجهیزات پزشکی همزمان با دومین همایش بیمارستان هوشمند در مرکز همایش‌های پارک فناوری پردیس معاونت علمی آغاز به کار کرد.

سورنا ستاری برای بازدید از مراکز علمی و شرکت‌های دانش‌بنیان وارد کرمانشاه شد

۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۰:۲۷/ ۳ دقیقه

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در راس هیاتی صبح امروز وارد استان کرمانشاه شد تا از روند انجام پروژه‌های علمی و فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان در این استان از نزدیک بازدید کند و با شرکت های دانش بنیان و استارتاپ‌ها به گفتگو بنشیند.

آخرین جزئیات درباره تسهیلات ویژه سربازی دانش‌بنیان‌ها

۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۵:۰۹/ ۷ دقیقه

نشست خبری در تاریخ ۲۱ مرداد با حضور سورنا ستاری، سردار موسی کمالی و سردار سیدمهدی فرحی تحت عنوان تسهیلات سربازی افراد فعال در شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار شد.

گزارشی درباره تکنولوژی‌های تبلیغات در ایران

۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۷:۲۶/ ۲۳ دقیقه

در این گزارش به بررسی نیازها، روند کلی و آینده تبلیغات در ایران تا سال ۲۰۲۰ پرداخته شده است.