رویداد استارت‌آپی کشاورزی
با حمایت رسانه‌ای نوپانا: ۸

رویداد استارت‌آپی کشاورزی

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۳:۴۵ | ۵ دقیقه

رویداد استارت‌آپی کشاورزی (AgriTechSw) در شهر آفتاب در تاریخ ۲۲ تا ۲۴ شهریور ۹۷ همزمان با نمایشگاه بین المللی آی‌فارم‌اکسپو (IFarmExpo) با حمایت وزارت جهاد کشاورزی و مرکز آموزش عالی امام خمینی برگزار خواهد شد.

نوپانااهداف رویداد استارت‌آپی کشاورزی ترویج فرهنگ کارافرینی استارت‌آپی و ایجاد کسب‌وکار‌های نوپا با محوریت طرح های حوزه‌های توزیع محصولات کشاورزی، کشاورزی هوشمند و گلخانه‌های هوشمند خواهد بود.

به گزارش دبیرخانه رویداد استارت‌آپی کشاورزی، این رویداد میزبان کارشناسان و اساتید حوزه‌ کشاورزی و استارت‌آپی با هدف​ ترویج فرهنگ کارآفرینی استارت‌آپی و ایجاد کسب‌وکار‌های نوپا با محوریت طرح‌های حوزه‌های توزیع محصولات کشاورزی، کشاورزی هوشمند و گلخانه‌های هوشمند​ خواهد بود.

حسام نوبری، دبیر این رویداد، درباره ضرورت‌ها و دلایل برگزاری این رویداد گفت: «با توجه با چالش‌های موجود در حوزه کشاورزی برآن شدیم تا با گردهم جمع کردن بخش دولتی، خصوصی و افراد و تیم‌های مستعد و کارا، زیست‌بوم استارت‌آپی کشاورزی را تقویت کنیم. فرهنگ‌سازی و برگزاری رویداد‌های استارت‌آپی کارآفرینی قدم اول شکل‌گیری زیست‌بوم‌های استارت‌آپی در حوزه‌های مختلف است از این رو این رویداد می‌تواند آغاز راهی باشد که فعالین این حوزه بتوانند از پتانسیل کسب‌وکار‌های نوپا و دانش‌بنیان استفاده و چالش‌های موجود را حل کنند.»

نوبری افزود: «محورهای اصلی پروژه کسب‌وکارهای نوپا در وزارت جهاد کشاورزی روی فرهنگ‌سازی و آموزش، تسهیلگری و پشتیبانی و پایش مترکز است؛ این رویداد در راستای این محور‌ها برگزار خواهد شد و تیم‌های برتر تشکیل شده این رویداد در حوزه‌های مورد نظر تحت حمایت وزارت جهاد کشاورزی خواهند بود.»

تیم برگزار کننده رویداد استارت‌آپی کشاورزی، تلاش دارد تا با اتصال میان فعالین حوزه‌ کشاورزی و استارت‌آپی واستفاده از تسهیل‌گری و دانش انباشته بخش دولتی و خصوصی به شکل‌گیری و رشد استارت‌آپ‌های این حوزه کمک کند.

حسام نوبری در زمینه جزئیات برگزاری این رویداد اضافه کرد: «رویداد استارت‌آپی کشاورزی یک رویداد ۳ روزه تجربی-آموزشی است. در روز اول  و دوم رویداد کارگاه‌هایی به هدف آماده‌سازی شرکت کنندگان برای ارائه در اختتامیه برگزار خواهد شد و در روز آخر تیم‌ها زمان دارند تا اختتامیه روی ارائه خود کار کنند و بتوانند داوران و سرمایه گذاران دعوت شده در رویداد را تحت تاثیر قراردهند.»

در این رویداد موارد زیر به عنوان برخی از موضوعات محوری این نشست تخصصی مطرح می‌شوند:

  • فرهنگ‌سازی و آموزش مفاهیم کارآفرینی استارت‌آپی
  • ایجاد و معرفی کسب‌وکارهای نوپا در حوزه کشاورزی
  • ایجاد پل ارتباطی میان زیست‌بوم استارت‌آپی و صنعت کشاورزی

 علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در آن می‌توانند به سایت رویداد به آدرس AgriTechSw.ir مراجعه کنند. همچنین کد تخفیف ۲۰ درصدی nopana برای همراهان این پایگاه اختصاص داده شده است.

گفتنی است، این رویداد با حمایت رسانه‌ای نوپانا (پایگاه علمی-تحلیلی کسب‌وکارهای نوپا) به نشانی http://nopana.ir/ برگزار می‌گردد.

برچسب‌ها: کشاورزی هوشمندکشاورزیاستارت‌آپدانش‌بنیانرویداد کشاورزیاستارت‌آپ ویکند کشاورزیوزارت جهاد کشاورزی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.