نوشته های مرتبط: چگونه یک مدیرعامل مسئولیت‌پذیر باشیم؟

راهبران بزرگ چگونه به بحران‌ها واکنش نشان می‌دهند؟

۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۲:۰۰/ ۶ دقیقه

مدیریت بحران مستلزم واکنش فوری است؛ ولی یک راهبر خوب برای رهایی از فشار و استرس شرایط سخت، به پاسخ‌های عجولانه پناه نمی‌برد.

نبود قانونی مدون در حوزه فناوری اطلاعات و فضای مجازی، یک چالش در این زمینه است

۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۲:۰۸/ ۶ دقیقه

معاون دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات با اشاره به تدوین لوایحی پنجگانه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات از همه فعالان و صاحبان کسب‌وکارها دعوت کرد تا در یک همایش با همین موضوع شرکت کنند.

برای کارآفرین شدن، داشتن مدرک دانشگاهی کافی نیست

۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

همه مهارت‌های کارآفرینی، در دانشگاه به شما آموزش داده نمی‌شوند و خودتان باید آن‌ها را کسب کنید. در این مطلب با برخی از این مهارت‌ها بیشتر آشنا می‌شوید.

پکیج مدیریت حرفه‌ای کسب‌وکار (بخش دوم)

۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۲:۰۰/ ۹ دقیقه

در این پکیج که در وب‌سایت نوپانا تهیه و گردآوری شده است، با نکات و تکنیک‌هایی آشنا می‌شوید که به کمک آن‌ها می‌توانید کسب‌وکار خود را به سبک مدیران برجسته و حرفه‌ای، مدیریت کنید.

مدیریت کیفیت؛ پیش‌نیاز ضروری جلب رضایت مشتریان

۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

مدیریت کیفیت، مفهوم مهمی در زمینه تولید و خدمات است که در فرایندهای آن، بر کیفیت محصول نظارت می‌شود تا محصول نهایی مطابق با طرح اولیه و نیازهای مشتری باشد.

پکیج مدیریت حرفه‌ای کسب‌وکار (بخش اول)

۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۲:۰۰/ ۹ دقیقه

در این پکیج که در وب‌سایت نوپانا تهیه و گردآوری شده است، با نکات و تکنیک‌هایی آشنا می‌شوید که به کمک آن‌ها می‌توانید کسب‌وکار خود را به سبک مدیران برجسته و حرفه‌ای، مدیریت کنید.

چرا راهبران باهوش کسب‌وکار شکست می‌خورند؟

۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۰:۰۰/ ۱۰ دقیقه

بیشتر کسب‌و‌کارها را افراد بسیار باهوش اداره می‌کنند؛ اما وقتی این کسب‌و‌کارها با شکست مواجه می‌شوند، دلیل آن معمولا اشتباهات همین راهبران باهوش است.

۱۰ نمونه از خلاقانه‌ترین شکایات مشتریان از شرکت‌های معروف دنیا

۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۰:۰۰/ ۱۴ دقیقه

در این مطلب، به شرح ۱۰ مورد از عجیب‌ترین و جالب‌ترین روش‌های انتقاد مشتریان از شرکت‌ها، می‌پردازیم.