نوشته های مرتبط: غلبه بر چالش جذب اولین مشتریان

جاباما در مسیر افزایش اعتماد مردم به رزرو آنلاین اقامتگاه‌، از طریق تشویق به بازخورد

۱۴۰۲/۱۰/۹ - ۱۷:۳۶/ ۱۳ دقیقه

به نظر می‌رسد پلتفرم جاباما به عنوان کسب و کار استارتاپی برجسته حوزه گردشگری با تمرکز ویژه بر موضوع تجربه با نظرات مسافران و تشویق به بازخورد کاربران، به دنبال افزایش اعتماد مردم در زمینه رزرو آنلاین اقامتگاه است.

وبینار طراحی تجربه کاربری

۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۶:۴۹/ ۲ دقیقه

وبینار طراحی تجربه کاربری روز پنجشنبه ۲۶ تیرماه ساعت ۱۱ تا ۱۳ برگزار می‌شود.

توسعه ابزارهای نظارتی برای کنترل کالاهای غیراصل

۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۹:۰۷/ ۵ دقیقه

دیجی‌کالا برای حفظ حقوق برندهای معتبر و ایجاد امکانی مطمئن برای ارائه سرویس به این گروه از مشتریان خود، از این پس علاوه بر استفاده از نشان “برند متفرقه”، در عنوان کالا نیز به غیراصل بودن آن اشاره می‌کند.

کارگاه آموزشی طراحی رابط کاربری (UI)

۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۶:۰۰/ ۳ دقیقه

کارگاه آموزشی طراحی رابط کاربری (UI) توسط نوآفرینان در تاریخ ۲۸ دی ماه از ساعت ۱۴ الی ۱۸ در پارک علم و فناوری مدرس برگزار می‌شود.

کارگاه آموزشی طراحی تجربه کاربری (UX)

۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۶:۰۰/ ۵ دقیقه

کارگاه آموزشی طراحی تجربه کاربری (UX) توسط نوآفرینان در تاریخ ۲۸ دی ماه از ساعت ۹ الی ۱۳ در پارک علم و فناوری مدرس برگزار می‌شود.

بازاریابی رابطه‌ای چیست و چگونه می‌توان از آن بهره‌مند شد؟

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۳:۰۰/ ۷ دقیقه

با تمرکز بر بازاریابی رابطه‌ای، کسب‌وکار خود را متحول کنید.

آغاز تغییرات جدی در دیجی‌کالا

۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۳:۱۱/ ۴ دقیقه

پلتفرم فروشگاهی دیجی‌کالا (مارکت‌پلِیس) بیشتر از یک سال است که آغاز به کار کرده. این روند اگرچه حجم فعالیت‌های دیجی‌کالا و حق انتخاب مشتریان را افزایش داده اما از سوی دیگر باعث ایجاد تجربه‌های کمتر از حد استاندارد نیز شده بود. اکنون این موارد باعث شده تا دیجی‌کالا به تازگی اعلام کند که ارتباط خود را با ۳۱۲ فروشنده به شکل کامل قطع کرده است.

درک چارچوب‌های بازاریابی

۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۱:۰۰/ ۱۴ دقیقه

مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفه‌ای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصر‌حاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.