نوشته های مرتبط: عادت‌هایی که استرس محیط کار را بیشتر می‌کنند

چگونه وجدان کاری اعضای تیم‌ خود را افزایش دهیم؟

۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۵:۰۰/ ۳۳ دقیقه

اکثر کارفرمایان از عدم وجود وجدان کاری، به‌ویژه در نسل جوان شکایت دارند. شما وجدان کاری را چگونه برای تیم خود تفسیر می‌کنید؟

حرکت‌های ممنوع زبان بدن در محیط کار

۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۲:۰۰/ ۱۱ دقیقه

استفاده غلط از زبان بدن می‌تواند به مانعی در برابر پیشرفت شغلی تبدیل شود.

در نارضایتی خوددار باشید

۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۰۹:۰۰/ ۵ دقیقه

عصبانیت از محیط کار و رئیس‌تان، شما را خسته کرده است؟ دیگر توان مقابله با ناملایمات را ندارید و به دنبال شغل تازه‌ای هستید؟ رعایت موارد گفته‌شده در این مطلب، به شما کمک خواهد کرد.

به‌جای بیشتر کار کردن، هوشمندانه کار کنید

۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۴:۰۰/ ۲۸ دقیقه

فرقی نمی‌کند که مشغول شغل سنتی یا کسب‌و‌کار شخصیتان هستید، در واقع همه‌ی ما تلاشمان را می‌کنیم تا فعال و کارا باشیم و در کمترین زمان بهترین نتیجه را به‌دست بیاوریم.

کارمندان در محیط کار به چه چیزهایی اهمیت می‌دهند؟

۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۴:۰۰/ ۶ دقیقه

کارمندان می‌خواهند در سازمانی کار کنند که به آنها احترام می‌گذارد و باعث می‌شود آ‌ها از مشارکتشان احساس خوبی داشته باشند.

رمز موفقیت جلسات کاری ایلان ماسک

۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۳:۰۰/ ۱۰ دقیقه

ایلان ماسک از جمله افرادی است که تابه‌حال جلسه ضعیف و غیر کارآمد برگزار نکرده است. او برای برگزاری جلسات نیز از شیوه کاری موفق خود استفاده می‌کند.

چگونه بر ترس‌های خود در محیط کار غلبه کنیم؟

۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۲:۰۰/ ۵ دقیقه

در دنیای کسب‌وکار، اغلب ترس‌ها نوعی حس ناامنی را در افراد به وجود می‌آورند که به بازدهی فعالیت آنها آسیب می‌زند.

کمبود مهارت‌های ارتباطی، مشکلی رایج در میان مدیران است

۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۳:۰۰/ ۶ دقیقه

نتیجه‌ یک نظرسنجی از هزار کارمند، نشان می‌دهد که اکثر مدیران در مهارت‌های ارتباطی ضعف دارند و نمی‌توانند منظور خود را به‌خوبی منتقل کنند.