بازپس‌گیری معوقات مالی به شیوه‌های نوین
هدف استارت‌آپ این‌دبت: ۷

بازپس‌گیری معوقات مالی به شیوه‌های نوین

توسط هما نعمانی | ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۰۹:۰۰ | ۲ دقیقه

استارت‌آپی که منحصراً به منظور پیگیری معوقات مالی دیگر کسب‌وکارها شکل گرفته است.

نوپانا: معوقات مالی می‌تواند تأثیر منفی بسیاری بر روند کسب‌وکار کارآفرینان بگذارد. در یک مطالعه که توسط «پی‌پال» و یک مؤسسه آماری استرالیایی درباره معوقات مالی در نوامبر ۲۰۱۵ انجام شد، ۳۵ درصد کارآفرینان ادعا کرده بودند این معوقات به صورت مستقیم روی سود کسب‌وکار آنها تأثیر داشته است و ۳۲ درصد نیز گفته بودند که بر اثر عدم‌پرداخت مطالبات مالی، توانایی پرداخت هزینه‌های جاری خود همچون قبوض و اجاره را نداشتند. ۵۲ درصد از افراد حاضر در این مطالعه نیز ادعا کرده بودند که استرس و اضطراب ناشی از عدم پرداخت این مطالبات، در حال آسیب به کسب‌وکار آنها است.

(همچنین بخوانید: ۸ زاویه مثبت و منفی کار در استارت‌آپ)

«این‌دبت» (InDebt) نام یک  استارت‌آپ استرالیایی است که منحصراً به منظور پیگیری معوقات مالی دیگر کسب‌وکارها شکل گرفته است. «جاش فورمن» (Josh Foreman) مؤسس و بنیان‌گذار این استارت‌آپ می‌گوید: تیم ما برای پیگیری معوقات مالی کسب‌وکارها آماده است. وظیفه ما این است که از روز اول همه ‌چیز را بررسی و ردیابی کنیم. مثلاً پیگیری در خصوص بدهکاران، بررسی اختلافاتی که میان طرفین وجود دارد، پیگیری در خصوص نحوه پرداخت مطالبات و مواردی از این دست. هدف ما این است که مشکلات مالی و معوقات مالی صاحبان کسب‌وکارها را با یک دیدگاه تازه و به شکلی نوین حل‌وفصل کنیم.

در بانک اطلاعاتی این‌دبت اطلاعاتی همچون داده‌های اعتباری بدهکاران، جدیدترین شماره تماس آنها، آدرس محل سکونت، حساب کاربری آنها در شبکه‌های مجازی و مواردی از این قبیل وجود دارد. به گزارش نوپانا این استارت‌آپ تصمیم دارد تیم خود را گسترده‌تر کرده و تا سال آینده نمایندگی‌هایی در کشورهای اروپایی و آمریکایی به دلیل شباهت سیستم‌های مالی آنها با استرالیا، تأسیس کند.

منبع

(همچنین بخوانید: مشکلات شرکا از کجا نشئت می‌گیرد؟)

برچسب‌ها: استرالیااستارت‌آپکسب‌و‌کارInDebtبازاریابیمنابع‌مالیstartupجهانمعوقات مالی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره هما نعمانی

هما نعمانی