ساعت هوشمند، جایگزین کارت‌ اعتباری می‌شود
با ابتکار استارت‌آپ اینامو؛ ۸

ساعت هوشمند، جایگزین کارت‌ اعتباری می‌شود

توسط هما نعمانی | ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۵:۰۰ | ۲ دقیقه

«حلقه»، یک گجت کوچک است که عملیات پرداخت از طریق کارت‌خوان را انجام می‌دهد.

نوپانا: به دنبال ورود ساعت‌های هوشمند به دنیای فناوری و استقبال گسترده مردم از این ساعت‌ها، کمپانی‌های سازنده به فکر ساخت انواع دیگری از گجت‌های پوشیدنی و قابل حمل افتاده‌اند.

تاکنون نیز گجت‌های بسیاری برای کنترل سلامت، خواب، ورزش و غیره ساخته شده و براساس آمارها میزان فروش این گجت‌های پوشیدنی در سال گذشته سه برابر افزایش داشته است.

«اینامو» (Inamo) استارت‌آپی است که اخیراً یک گجت متفاوت و کاربردی معرفی کرده است. این گجت که «حلقه» (Curl) نام دارد به زودی می‌تواند جایگزین کارت‌های اعتباری باشد. این ابزار به بند ساعت مچی هوشمند شما متصل می‌شود و عملیات پرداخت با استفاده از دستگاه‌های کارت‌خوان را انجام می‌دهد.

(همچنین بخوانید: رشد ساعت‌های هوشمند با سرمایه جمعی)

این ابزار که به شکل یک سگک کوچک طراحی شده است، به راحتی به بند انواع ساعت‌های مچی هوشمند متصل می‌شود. اینامو همچنین این گجت را طوری طراحی کرده که ضد آب و بسیار محکم و مقاوم است.

به گزارش نوپانا در گذشته نیز نمونه‌های مشابه این ابزار به صورت دستبند وجود داشته است اما این حلقه بسیار کوچک‌تر است و محدودیت‌هایی که در مدل‌های قبلی وجود داشت، در این گجت جدید کاملاً از بین رفته است. این حلقه اوایل سال جاری به مرحله فروش رسید و هم‌اکنون امکان خرید آن به صورت آنلاین از وب‌سایت اینامو وجود دارد.

منبع

(همچنین بخوانید: ساعت‌های هوشمند اندروید) 

برچسب‌ها: فناوریساعت هوشمندInamoاستارت‌آپstartupجهان
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره هما نعمانی

هما نعمانی