ضبط خاطرات کودکی با کیفیت بالا
دوربین هوشمند سنجاق‌سینه‌ای به بازار می‌آید؛ ۶

ضبط خاطرات کودکی با کیفیت بالا

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۱۴:۰۰ | ۴ دقیقه

همه ما دوست داریم لحظات شیرین زندگی خانوادگی خود را باکیفیت بالا ثبت کنیم و عرضه یک دوربین هوشمند، این کار را راحت کرده است.

نوپانا به نقل از مهر: این دوربین به بچه‌ها و والدین آنها امکان می دهد تا به طور خودکار از لحظات جذاب و خاطره انگیز زندگی عکاسی و فیلمبرداری کنند و مطمئن باشند که هیچ لحظه نابی را از دست نمی دهند.

دوربین بنجامین باتن که به شکل یک دایره کوچک طراحی شده و با گیره‌ای که دارد به یقه لباس افراد آویزان می شود، به طور خودکار و بدون دخالت انسان‌ها از صحنه‌هایی که ارزشمند تشخیص دهد عکاسی می‌کند.

(همچنین بخوانید: تلفن همراه را به میکروسکوپ تبدیل کنید)

نرم افزار هوش مصنوعی این دوربین، قادر به شناسایی اصوات و حرکات است و در شرایطی که مناسب تشخیص دهد عکسی را از محیط اطراف ثبت می‌کند. دوربین مذکور برای فیلمبرداری هم قابل‌ استفاده است و فناوری شناسایی چهره آن می‌تواند اعضای خانواده را از افراد غریبه متمایز کند.

دوربین بنجامین باتن قادر به سه ساعت فیلمبرداری ویدئویی با کیفیت ۱۰۸۰p و با سرعت ۲۵ فریم درثانیه است. دوربین یاد شده دارای قاب ضدآب است و لذا می‌توان از آن برای فیلمبرداری در شرایط بارانی و استخر نیز استفاده کرد. البته به منظور رفع نگرانی‌های والدین در مورد حفظ سلامت بچه‌ها، دوربین یادشده دارای وای.فای یا بلوتوث نیست.

محتوای حافظه این دوربین از طریق درگاه یو.اس‌.بی قابل انتقال به رایانه شخصی است و یک برنامه نرم افزاری نیز برای مدیریت عکس‌ها و ویدئوها همراه با آن عرضه می‌شود. عرضه عمومی این دوربین از شهریور ماه سال جاری و به قیمت ۱۷۰ دلار آغاز می‌شود.

(همچنین بخوانید: تلفن همراهی که غرق نمی‌شود)

برچسب‌ها: عکاسیجهانSmart cameraفناوری
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.