فهرست غذاها براساس سلیقه و منطقه شما
ایده‌ای جدید در استارت‌آپ‌های غذایی؛ ۸

فهرست غذاها براساس سلیقه و منطقه شما

توسط هما نعمانی | ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۴:۰۰ | ۲ دقیقه

این اپلیکیشن به جای ارائه فهرست غذاها، یک بسته کامل از اطلاعات رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها را براساس موقعیت جغرافیایی و نیازهای تغذیه‌ای و زیستی به شما معرفی می‌دهد.

نوپانا: اگرچه برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های سفارش آنلاین غذا، هر روز رشد می‌کنند، اما اصل ایده آنها شباهت زیادی به هم دارد، به همین دلیل یک استارت‌آپ جدید، دست به ابتکار تازه‌ای در این زمینه زده است. این استارت‌آپ که «تیبل» (‌Tayble) یا میز نام دارد، به جای ارائه فهرست غذاها، یک بسته کامل از اطلاعات رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها را براساس موقعیت جغرافیایی و نیازهای تغذیه‌ای و زیستی به شما معرفی می‌دهد. 

(همچنین بخوانید: گرمکن هوشمند مواد خوراکی ساخته شد)

همچنین این اپلیکیشن می‌تواند به شما کمک کند پیش‌غذا و دسر خود را نیز در جاهای دیگری از شهر پیدا کنید. جالب اینجا است که ترکیب پیش‌غذا، غذا و دسر بر اساس میل و سلامت شما تنظیم می‌شود. این اپلیکیشن برای زمان شما هم ارزش قائل است و بر همین اساس به شما می‌گوید کدام رستوران‌ها در زمان مورد نظر شما خلوت‌تر هستند یا زمان طبخ و پخت غذا در آنها کمتر است تا اگر عجله دارید بتوانید آنها را انتخاب کنید.

«کریس مک‌کارتنی» (Chris McCarney) مؤسس این استارت‌آپ است و به گفته او ایده این استارت‌آپ حاصل سال‌ها کار در رستوران‌ها و کسب تجربه در برخورد با مشتریان است. او می‌گوید: هدف ما این است که در سال جاری با ۴۰۰ رستوران حاضر در سیدنی قرار ببندیم و برنامه‌هایی نیز برای ورود این اپلیکیشن به شهر شیکاگو در سال آینده داریم.

منبع

(همچنین بخوانید: تعطیلی استارت‌آپ تحویل غذا)

برچسب‌ها: startupTaybleاسترالیاجهانسلامت
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره هما نعمانی

هما نعمانی