همایش معرفی به‌روزترین روش‌های سرمایه‌گذاری در استرالیا و دریافت اقامت آن
رپرتاژ آگهی؛ ۸.۷

همایش معرفی به‌روزترین روش‌های سرمایه‌گذاری در استرالیا و دریافت اقامت آن

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۳:۲۰ | ۶ دقیقه

همایش معرفی به روزترین روش‌های سرمایه گذاری در استرالیا و دریافت اقامت آن کشور، روز پنج شنبه ۱۳ تیرماه ۹۸ در تهران برگزار می‌شود.

نوپانادر این همایش که توسط شرکت ویزاپیک (www.visapick.com) برگزار می‌شود، میزبان کارآفرینانی خواهد بود که مایل به آشنایی با جدیدترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری و کارآفرینی در کشور استرالیا و همچنین کسب اقامت آن کشور از طریق سرمایه‌گذاری هستند.

مهندس کرمعلی، مسئول برگزاری این همایش، درباره ضرورت‌ها و دلایل برگزاری این همایش گفت: «شناخت بازار هدف برای هر سرمایه‌گذار و همچنین شناخت ریسک‌ها و مزایایی که هر سرمایه‌گذاری با خود دارد، گام اول در سرمایه‌گذاری است. به همین دلیل در این همایش تمام اطلاعات مورد نیاز کارآفرینان و سرمایه گذاران و متقاضیان دریافت اقامت و ویزای سرمایه گذاری استرالیا، توسط تیمی متخصص و با تجربه ارائه خواهد شد.»

در این همایش روش‌های دریافت ویزای کارآفرینی و سرمایه گذاری در استرالیا با تفکیک هر ایالت توسط وکیل رسمی و مورد تایید اداره مهاجرت استرالیا توضیح داده خواهد شد. همچنین معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری و دریافت اقامت در کشور استرالیا توسط مشاور رسمی سرمایه گذاری انجام خواهد شد.

کرمعلی در این زمینه افزود: «با فراهم کردن امکان سوال و جواب مستقیم با وکیل مهاجرت استرالیا و همچنین مشاور سرمایه گذاری، یک پکیج جامع جهت اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی به عزیزان ارائه خواهد شد.»

همایش فوق که برای چهارمین بار برگزار ‌می‌شود، تلاش دارد تا فقدان اطلاعات جامع و مشاوران حرفه‌ای و متخصص در زمینه ویزاهای کارآفرینی و سرمایه‌گذاری استرالیا را جبران کرده و کارگشای کارآفرینان باشد.

مهندس کرمعلی در زمینه جزئیات برگزاری این همایش و تمایز آن با رویدادهای دیگر اضافه کرد: «وجه تمایز این سمینار، تخصصی و غیر تبلیغاتی بودن آن و ارائه آن توسط وکیل رسمی و متخصص سرمایه‌‌گذاری در استرالیا است که برای مدت محدودی در ایران است و همچنین کارشناس و مشاور مالی سرمایه گذاری در استرالیا که مقیم استرالیا است. لذا کارآفرینان گرامی با تیمی از متخصصان این صنعت با دانشی بروز روبه رو بوده و با خاطری آسوده دانش خود را بروزرسانی و رهنمون‌های لازم را کسب خواهند کرد تا با دیدی باز و روشن تصمیم‌گیری کنند.»

مسئول برگزاری این همایش در انتها افزود: «درآمد حاصل از همایش فوق به صورت کامل به موسسه خیریه محک اهدا خواهد شد.»

موضوعات محوری همایش

موضوعاتی که توسط وکیل رسمی مهاجرت بررسی و ارائه می‌شود به شرح زیر است:

  • بررسی و معرفی ویزاهای کارآفرینی و سرمایه گذاری در استرالیا
  • بررسی چگونگی تبدیل ویزاهای موقت به دائم
  • بررسی آخرین قوانین حاکم بر ویزاها و هزینه‌های مربوطه (از ویزا تا زندگی در استرالیا)
  • توضیح دقیق چالش‌ها و فرصت‌های سرمایه گذاری و دریافت اقامت در استرالیا

موضوعاتی که توسط مشاور مالی و سرمایه گذاری در استرالیا بررسی و ارائه می‌شود شامل:

  • بررسی فرصت‌ها و چالش‌های سرمایه گذاری و کارآفرینی در استرالیا
  • بررسی بهترین فرصت‌های کاری و سرمایه گذاری در استرالیا

سخنرانان اصلی همایش

  • مهندس مصطفی هماپور، وکیل رسمی و متخصص ویزاهای سرمایه گذاری استرالیا مورد تایید اداره مهاجرت استرالیا
  • آقای صابری، مشاور مالی و سرمایه گذاری در استرالیا

 علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند به سایت www.visapick.com مراجعه کنند و یا با شماره 88700005  در ارتباط باشند. همچنین امکان ثبت نام از طریق کانال تخصصی ویزای سرمایه‌گذاری مهندس هماپور به آدرسBusinessVisaMostafaHomapour@  نیز امکان پذیر است.

برچسب‌ها: استرالیاکارآفرینیویزای سرمایه‌گذاری استرالیااقامتمهاجرت
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.