پنجاه نشانه برای راه‌اندازی کسب‌وکار شخصی
قسمت چهارم ۸

پنجاه نشانه برای راه‌اندازی کسب‌وکار شخصی

توسط محمد پویا | ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۳:۰۰ | ۴ دقیقه

اگر از این ویژگی‌ها برخوردار هستید، این توانایی را دارید که استارت‌آپ مورد نظر خود را تاسیس کنید.

نوپانا: اگر پشت میز کار نشسته‌اید و در مورد راه‌اندازی یک کسب‌وکار شخصی خیال‌پردازی می‌کنید، این مطلب مخصوص شماست. هرکسی می‌داند راه‌اندازی یک کسب‌وکار آسان نیست و مقدمات خاص خودش را دارد. اما چیزی که بیشتر از موارد مقدماتی مانند سرمایه، دفتر و نوع کار، اهمیت دارد، برخی از خصوصیات شخصیتی هستند که به شما می‌گویند مناسب این کار هستید. در ادامه پنجاه مورد اصلی آنها را مرور می‌کنیم:

۱۶- وقت آزاد داشتن

اگر در طول روز وقت آزاد زیادی دارید و از این بیکاری به ستوه‌ آمده‌اید، به شروع یک کسب‌وکار فکر کنید. بسیاری از کارآفرینان، کسب‌وکار خود را از خانه خود شروع کرده‌اند و به موفقیت‌های بزرگی دست‌ یافته‌اند.

۱۷- پرکار بودن

اگر شخصیت شما به‌گونه‌ای است که به ساعات کاری زیاد علاقه دارید و تقریباً نصف وقت روزانه خود را صرف کار برای دیگران می‌کنید، چرا این همه وقت مهم را برای کسب‌وکار شخصی خود صرف نکنید؟

۱۸- علاقه به موقعیت‌های ناشناخته

برخی از افراد، به وضعیت‌های معماگونه علاقه زیادی دارند و در آنها به گونه‌ای عمل می‌کنند که اکثر اوقات برای آنها به نتایج خوبی ختم می‌شود. اگر تیپ شخصیتی شما این‌گونه است، راه‌اندازی یک استارت‌آپ برای شما شگفتی‌های زیادی در پی خواهد داشت.

۱۹- دیدن ظرفیت‌های بالقوه

اگر در هر جایی به فکر بهبود وضعیت و رشد آنجا هستید، یعنی نگاه شما به ظرفیت‌ها است و می‌توانید در هرچیزی نقاط پیشرفت را به‌ خوبی پیدا کنید. برای یک مدیر استارت‌آپ چه خصوصیتی بهتر از این؟

۲۰- پیمانکار بودن

اگر از آن دسته افراد هستید که دیگران به آنها کاری را می‌سپارند و اطمینان دارند که توانایی اجرای آن را دارید، می‌توانید به داشتن یک کار و پروژه شخصی فکر کنید و خودتان قبل از گفتن دیگران، دست‌ به کار شوید.

ادامه مطلب را در قسمت‌های بعدی بخوانید:

پنجاه علامت برای راه‌اندازی کسب‌وکار شخصی (قسمت اول)

پنجاه علامت برای راه‌اندازی کسب‌وکار شخصی (قسمت دوم)

پنجاه علامت برای راه‌اندازی کسب‌وکار شخصی (قسمت سوم)

برچسب‌ها: استارت‌آپکسب‌و‌کارموفقیت Businessstartup
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره محمد پویا

محمد پویا