جزئیات خواب خود را ثبت کنید
خرید جدید شرکت اپل ۶

جزئیات خواب خود را ثبت کنید

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۷:۰۰ | ۳ دقیقه

استارت‌آپ بدیت سنسورهای ردیاب خواب تولید می‌کند.

نوپانا به نقل از دیجیاتو: اپل با خرید شرکت بدیت (Beddit) تصمیم دارد محصولات بیشتری در اتاق خواب کاربران خود داشته باشد. بدیت استارت‌آپی است که سنسورهای ردیاب خواب تولید می‌کند. این شرکت با اعلام خبر فروش شرکت خود به اپل گفته است از این پس اطلاعات خواب کاربران را، مطابق با سیاست‌های حفظ حریم خصوصی این شرکت جمع‌آوری و ثبت می‌کند.

اپل هنوز جزئیاتی از این نقل و انتقال فاش نکرده اما هزینه دریافت و نصب اپلیکیشن بدیت را 150 دلار تعیین کرده است.

این ردیاب مستطیل شکل روی تخت خواب کاربر قرار می‌گیرد و با اتصال به آیفون یا اپل‌واچ، اطلاعاتی مثل ضربان قلب، مدت‌زمان خواب ‌و بیداری و حتی میزان خروپف را ثبت می‌کند. اپلیکیشن بدیت بر اساس این اطلاعات می‌تواند بهترین زمان را برای بیدار کردن شما محاسبه و زنگ هشدار موبایل را بر اساس آن تنظیم ‌کند.

زنگ هشدار یکی از محبوب‌ترین قابلیت‌های اپل‌واچ است که اپلیکیشن بدیت تا حد زیادی می‌تواند به پیشرفت آن کمک کند. اپل مدتی است روی افزایش کارکردهای ورزشی و سلامتی ساعت هوشمند خود تمرکز کرده و به نظر می‌رسد خرید بدیت نیز در راستای همین روند است.

بر اساس آمارها بدیت در فروش اپل‌واچ تأثیر مثبتی داشته و رقم آن را نسبت به بازه مشابه در سال گذشته ۲ برابر کرده است. احتمالاً در آینده نزدیک باز هم شاهد اضافه شدن اپلیکیشن‌های سلامت‌محور بیشتری به اپل واچ خواهیم بود، ازجمله ردیاب میزان سوخت‌وساز گلوکوز در بدن.

(همچنین بخوانید: تبدیل فعالیت‌های ورزشی به انیمیشن سه‌بعدی)

برچسب‌ها: استارت‌آپاپلاختراعسلامت
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.