تبدیل فعالیت‌های ورزشی به انیمیشن سه‌بعدی
استارت‌آپ ریلیو رونمایی شد؛ ۶

تبدیل فعالیت‌های ورزشی به انیمیشن سه‌بعدی

توسط هما نعمانی | ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۰۹:۰۰ | ۳ دقیقه

با این برنامه می‌توانید به جای تعریف کردن از سفرها و ماجراجویی‌هایتان، تجربه‌های واقعی خود را به نمایش بگذارید.

نوپانا: «ریلیو» (Relive) نام اپلیکیشنی هلندی است که سعی دارد فناوری جدیدی در زمینه عکس و فیلم ارائه دهد. این اپلیکیشن بسیار هیجان‌انگیزتر از تمام نمونه‌های مشابه خود است. تصور کنید برای ورزش کردن به کوه می‌روید و چند عکس یادگاری می‌گیرید، ریلیو می‌تواند این عکس‌ها را ترکیب و به انیمیشن‌های سه‌بعدی تبدیل کند.

 هم‌اکنون دوچرخه‌سواران حاضر در مسابقات «تور فرانسه» از این برنامه برای ثبت فعالیت و رکوردهای خود در این مسابقه استفاده می‌کنند. این برنامه از این جهت مورد توجه دوچرخه‌سواران قرار گرفته است که می‌تواند اطلاعات ثبت‌شده از مسیر مسابقه، شدت رقابت، تلاش ورزشکاران و عکس‌های آن‌ها را به شکلی سرگرم‌کننده و هیجان انگیز در اختیار دیگران قرار دهد.

بیشتر نرم‌افزارهای ورزشی که هم‌اکنون استفاده می‌شوند فقط آمار، اعداد و داده‌های ثبت شده از فعالیت‌های ورزشی را به شکل تیتروار در اختیار کاربران قرار می‌دهند. شما با استفاده از ریلیو می‌توانید فعالیت‌های ورزشی خود را تبدیل به خاطره کنید، مثلاً اگر برای تفریح بیرون رفته‌اید و عکس یادگاری گرفته‌اید، ریلیو این عکس‌ها را با ثبت میزان کالری که در این عکس‌ها سوزانده‌اید، تبدیل به ویدئو‌های خاطره‌انگیز می‌کند.

با ریلیو می‌توانید داستان زندگی خود را با عکس‌ها و فیلم‌های سه‌بعدی بسازید. عکس‌ها و فیلم‌های خود را با ثبت تمام جزئیات وکوچک‌ترین فعالیت‌های جسمی که داشته‌اید در ریلیو آپلود کنید. اگر ریلیو به جی‌پی‌اس (GPS) نیز دسترسی داشته باشد، تمام عکس‌هایی که گرفته‌اید و موقعیت مکانی شما را هم روی گوگل‌مپ نشان خواهد داد.

ال داردیری (El-Dardiry) درباره این برنامه می‌گوید: با این برنامه می‌توانید به جای تعریف کردن از سفرها و ماجراجویی‌هایتان، تجربه‌های واقعی خود را با دوستان‌تان به اشتراک بگذارید. دوستان خود را نیز در تجربه بالارفتن از صخره‌ها سهیم کنید.

پیش‌بینی‌ می‌شود به زودی بیش از یک میلیون کاربر از این اپلیکیشن استفاده کنند و 10 هزار ویدیو به صورت روزانه در این برنامه آپلود شود.

منبع

برچسب‌ها: فناوریاستارت‌آپنوآوری
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره هما نعمانی

هما نعمانی