«تنور» با تولید گیفهای تخصصی، کاربران زیادی پیدا کرده است.
نوپانا: در سالهای اخیر در رسانههای تصویری، بهویژه در نرمافزارهای پیامرسان، گیفها جایگاه خاصی پیدا کرده و کاربرد زیادی دارند. چه افراد و چه کسبوکارها، با توجه به نیاز خود، از گیفهایی استفاده میکنند.
به گزارش نوپانا، استارتآپ انتشار گیف تنور (Tenor)، امیدوار است در این حوزه، با همکاری شرکتها، برندها و کسانی که کار تبلیغاتی انجام میدهند، گیفهای متفاوتی ارائه دهد.
تنور یک صفحه کلید مخصوص گیف به کاربر ارائه میدهد که کاربران به آسانی میتوانند گیفها را منتشر کنند و در اپلیکیشنهای خود آنها را ذخیره کنند. این توانایی در اکثر نرمافزارهای پیام رسان معروف کار میکند.
این استارتآپ ماهیانه به بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر سرویس ارائه میدهد. همچنین در تلاش است تا استفاده از اپلیکیشن خود را آسانتر کند تا تعداد بیشتری از افراد را در لیست مخاطبان خود داشته باشد.
موسسان تنور برای پیشبرد اهداف خود، یکی از مدیران تجاری والتدیسنی را استخدام کردهاند تا با شرکتهای تبلیغاتی بیشتری در ارتباط باشند و سرویسهای گستردهتری ارائه دهند.
علاوه بر این، این استارتآپ به منبعی معتبر برای مدیران دیگر شرکتها تبدیل شده است تا راحتتر نیازهای مشتری را بفهمند و بر اساس نیاز آنها گیفهای خود را تولید کنند.
دیوید مکلنتوش (David Mclntosh)، مدیر استارتآپ تنور اعتقاد دارد که این شرکت در اول راه خود است و در هر زمینهای از جمله نیازشناسی و منابع و تولید گیف با چالشهایی روبرو است که تلاش میکند هرکدام از آنها را به مرور زمان حل کرده و استارتآپ جالب خود را با کمک تیمش روزبهروز بهتر کند.