گردهمایی فعالان وردپرسی ایران (WPsummit)
با حمایت رسانه‌ای نوپانا: ۸

گردهمایی فعالان وردپرسی ایران (WPsummit)

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۱:۳۵ | ۳ دقیقه

گردهمایی فعالان وردپرسی ایران در تاریخ ۵ و ۶ دی ماه از ساعت ۹ تا ۱۸ توسط نوآفرینان در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود.

نوپانادر سال‌های اخیر کسب‌وکارهای اینترنتی در سراسر جهان رشد فزاینده ای را تجربه کردند و ابزارهای گوناگونی نیز بعنوان سایت ‌ساز‌ و فروشگاه‌ ساز معرفی شده اند. وردپرس با توجه به گستردگی امکانات و سادگی مدیریت و کاربری، بعنوان یکی از محبوبترین سیستم مدیریت محتوا شناخته می شود.

در ایران نیز با شروع موج کسب‌و‌کارها و فروشگاه ‌های اینترنتی، حضور این سیستم بسیار پررنگ ‌تر شده است. در رویداد وردپرس‌سامیت در کنار ایجاد یک بستر مناسب برای شبکه سازی و دانش افزایی، با کمک سخنرانان متخصص و برگزاری پنل های تخصصی، وردپرس و فروشگاه‌ ساز آن یعنی ووکامرس را بصورت تخصصی مورد واکاوی قرار می دهیم و در مورد جدیدترین امکانات و به روزرسانی های آن با یکدیگر به بحث و تبادل نظر خواهیم پرداخت.

محورهای رویداد

وردپرس در بازار جهانی

وردپرس، کسب و کار، نوآوری

وردپرس در بسترهای مختلف میزبانی

سیستم اختصاصی یا وردپرس، مزایا و معایب

بایدها و نبایدهای وردپرس

نقش وردپرس در بهره وری دیجیتال مارکتینگ

بهینه سازی وردپرس در بسترهای مختلف میزبانی

ثبت نام این همایشاز طریق سایت ایوند انجام می‌پذیرد و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به این لینک اطلاعات خود را ثبت کرده و اقدامات لازم را انجام دهند. همچنین کد تخفیف ۳۰ درصدی nopana برای همراهان این پایگاه اختصاص داده شده است.

گفتنی است، این رویداد با حمایت رسانه‌ای نوپانا (پایگاه علمی-تحلیلی کسب‌وکارهای) به نشانی http://nopana.ir/ برگزار می‌گردد.

برچسب‌ها: وردپرسطراحی سایتفروشگاه اینترنتیگردهمایی وردپرس
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.