نوشته های مرتبط: گردهمایی فعالان وردپرسی ایران (WPsummit)

ایران سامانه ۷۰ درصد سهام خود را به یکتانت فروخت

۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۹:۱۳/ ۶ دقیقه

یکتانت به عنوان بزرگ‌ترین شرکت تبلیغات دیجیتال، در نشست خبری ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ اعلام کرد در شرکت ایران سامانه سرمایه‌گذاری کرده است. ایران سامانه یک شرکت قدیمی در حوزه طراحی سایت و پشتیبانی فنی سایت‌های خبری و رسانه‌ای است که طراحی تاکنون بیش از ۷۰۰ سایت خبری ایرانی را در رزومه خود دارد.

ازکدام فروشگاه اینترنتی خرید کنیم؟

۱۴۰۰/۰۴/۱۱ - ۱۴:۳۶/ ۱۳ دقیقه

درست از زمانی که ویروس کرونا در سراسر جهان، مردم را به سبک زندگی جدیدی عادت داد، اهمیت استفاده از زیرساخت‌های مجازی و معامله در بستر اینترنت نیز بیش از همیشه بر همگان ثابت شد.

کرکره‌های «تیمچه» بالا رفت

۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۹:۲۷/ ۵ دقیقه

فروشگاه اینترنتی تیمچه این هفته با فروش کالاهای متنوع از دسته‌بندی‌های مختلف شامل کالاهای دیجیتال، لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی و… کار خود را آغاز کرد.

مهم‌ترین نکات موفقیت در سایت‌های وردپرسی

۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۸:۳۰/ ۱۲ دقیقه

امروزه تمامی کسب و کارها به فعالیت در بستر اینترنت و فضای مجازی نیاز دارند. اگرچه بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی، چه کسب و کارهای خرد و کوچک و چه کسب و کارهای کلان، در شبکه های آجتماعی حضور دارند، اما هم چنان داشتن سایت اهمیت بالایی دارد. یک وبسایت برای کسب و کار موفق تر نیاز به داشتن یک وبسایت حرفه ای و تمام عیار دارد.

سی فایو SEE۵: بزرگترین سایت ساز آنلاین ایران

۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۳:۴۶/ ۸ دقیقه

شاید وقتی ایده طراحی یک سایت برای کسب و کار خود به ذهنتان می آید به این فکر می افتید که باید از کجا شروع کنید؟ به کدام شرکت، طراحی سایتم را بسپارم؟

وزارت صمت در مسیر فعالیت فروشندگان آنلاین سنگ‌اندازی نکند

۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۲۳:۲۳/ ۳ دقیقه

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: وزارت صمت به جای سنگ‌اندازی در مسیر فروشندگان کسب و کارهای آنلاین و اعمال مجوزها و مقررات غیرمعمول، زیرساخت‌ها را برای فعالیت بیشتر فراهم کند.

آغاز همکاری مشترک «اپلیکیشن ساز اپچار» و «ووکامرس فارسی»

۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۱۶:۲۱/ ۵ دقیقه

در دنیای تجارت الکترونیک میلیون ها فروشگاه اینترنتی با استفاده از فروشگاه ساز ووکامرس ایجاد شده اند. ساخت یک اپلیکیشن برای فروشگاه اینترنتی گام بعدی برای افرادی است که می خواهند کسب و کار خود را به دنیای تجارت موبایلی وارد کنند.