کرکره‌های «تیمچه» بالا رفت
افتتاح یک فروشگاه اینترنتی جدید؛ ۸

کرکره‌های «تیمچه» بالا رفت

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۹:۲۷ | ۵ دقیقه

فروشگاه اینترنتی تیمچه این هفته با فروش کالاهای متنوع از دسته‌بندی‌های مختلف شامل کالاهای دیجیتال، لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی و… کار خود را آغاز کرد.

نوپانا: تیمچه به آدرس www.timcheh.com  تا پیش از بالا بردن کرکره‌های فروشگاه، تقریبا بی‌سروصدا مشغول ساختن زیربنای کسب‌وکار بود و حالا با ده‌ها هزار کالای آماده فروش خود را نشان داده است.

در صفحه معرفی این فروشگاه، کاربران می‌توانند برای اولین خرید از تیمچه یک کد تخفیف ۴۰ هزار تومانی دریافت کنند. کمی پایین‌تر، به سرمایه‌گذار اشاره شده و نام آشنای لندو یا همان ایران رنتر سابق به چشم می‌خورد.

لندو چند سالی است که در حوزه لندتک و خرید اقساطی فعال است و به‌عنوان بزرگ‌ترین استارتاپ خرید اقساطی کشور شناخته می‌شود. حالا با سرمایه‌گذاری مشترک لندو و فینووا، فروشگاه تیمچه راه‌اندازی شده و رقابت با فروشگاه‌های آنلاین فعال را شروع کرده است.

جالب این‌که در آغاز کار تیمچه، رتبه الکسای این فروشگاه در حال حاضر ۲۸۰۰ است که رتبه بسیار خوبی برای نقطه شروع به حساب می‌آید.

 

ارسال رایگان بدون محدودیت کف مبلغ خرید

تیمچه این قول را به مشتریان داده که همه سفارش‌ها بدون محدودیت در مبلغ خرید، به همه نقاط کشور رایگان صورت می‌گیرد. این مزیت می‌تواند مشتریان زیادی را به‌خصوص از شهرهای کوچک‌تر جذب کند و ضمنا این آسودگی را برای همه مشتریان در پی دارد که نگران پر کردن سبد برای رسیدن به مبلغ تعیین شده نباشند (در دیجی‌کالا کف مبلغ برای ارسال رایگان ۲۰۰ هزار تومان است).

 

تسهیلات خرید اقساطی و Cash Back

خرید اقساطی بدون نیاز به چک و ضامن، امتیازی است که تیمچه به پشتوانه لندو برای مشتریان فراهم کرده است. علاوه‌بر این، برنامه‌ای برای جذب هرچه بیشتر مشتریان در نظر گرفته شده که مقداری از مبلغ سفارش‌ آنها را به حسابشان برمی‌گرداند. «پاداش نقدی» عنوانی است که این فروشگاه به تسهیلات Cash Back برای مشتریان اختصاص داده است و البته تنها مشتریانی مشمول این پاداش نقدی می‌شوند که شرایط عضویت در باشگاه مشتریان تیمچه را داشته باشند.

ضمانت اصالت کالا با پرداخت خسارت غیراصل بودن

تضمین اصل بودن کالا هم از آن مواردی است که فروشگاه‌ها در چند سال اخیر بسیار درباره‌ش صحبت می‌کنند اما نارضایتی مشتریان در شبکه‌های اجتماعی، در اکثر موارد حکایت از عدم نظارت صحیح دارد. اما تیمچه ادعا کرده تا آنجا به ضمانت اصالت کالا پایبند است که اگر غیراصل بودن کالایی ثابت شود، نه‌تنها آن را با کالای اصل جایگزین می‌کند، بلکه مبلغی اضافه هم بابت خسارت به مشتری می‌پردازد.

قضاوت درمورد این سرویس را باید به عهده تجربه مشتریان در آینده بگذاریم اما اگر تیمچه موفق شود چنین خدماتی را بی‌نقص و با کیفیتی که وعده‌ش را داده ارائه دهد، گام بزرگی برای رضایت مشتریان برداشته است.

همچنین در طول زمان مشخص خواهد شد که خدمات باشگاه مشتریان و ضمانت ده‌روزه بازگشت کالا که فروشگاه اینترنتی تیمچه برای آنها برنامه‌ریزی کرده تا چه اندازه موفق است و مشتریان در چند ماه آینده درباره تیمچه چه خواهند گفت.

برچسب‌ها: لندوفروشگاه اینترنتیفینوواتیمچه
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.