ایجاد ارتباط درست بین استارتاپ‌ها و سرمایه‌گذاران
در نمایشگاه الکامپ اتفاق می‌افتد؛ ۸

ایجاد ارتباط درست بین استارتاپ‌ها و سرمایه‌گذاران

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۸/۰۴/۲۸ - ۲۱:۱۹ | ۴ دقیقه

امروزه حوزه استارتاپ‌ها يكي از اولويت‌هاي توسعه پايدار و گشايش اقتصادي و همچنين ضرورتي مبرم براي توسعه اشتغال براي جوانان است و یکی از موضوعات مهم براي بقا و توسعه استارتاپ‌ها بحث جذب سرمایه و تامین مالی است که استارتاپ‌ها در هر مرحله از نمودار عمر خود نيازمند آن هستند.

نوپانا: کارن کراد به عنوان اولین كارگزار معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري در بحث تامين مالي و سرمايه‌گذاري استارتاپ‌هاي همه حوزه‌ها در ایران فعالیت می‌نمايد و سعی دارد ارتباطات درستی بین استارتاپ‌ها و سرمایه‌گذارها ایجاد کند.

الكامپ استارز يكي از بخش‌هايي از نمايشگاه الكامپ است كه در آن استارتاپ‌ها گرد هم مي آيند و به جوانان خلاق كشور اين امكان را مي‌دهند كه ايده‌هاي جذاب و نتايج كار خود را در اين بخش در معرض نمايش قرار دهند.

الکامپ همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آن‌ها در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

در نمایشگاه الكامپ استارز امسال کارن کراد همكاري جديدي را با کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران و صندوق نوآوری و شکوفایی و سازمان نظام صنفي رایانه‌ای کشور تعريف نموده است و به عنوان کارگزار آوردگاه سرمایه نمايشگاه الكامپ استارز انتخاب شده است.

این رویداد بدین‌گونه اجرا خواهد شد که در ۲ روز اول نمایشگاه  بیش از ۳۵ استارتاپ در حضور بیش از ۶۰  سرمایه‌گذار، ایده‌های خود را ارائه می‌دهند و در ۲ روز بعدي نمایشگاه جلسات خصوصی بین سرمایه‌گذارها و استارتاپ‌ها برگزار خواهد شد.

همچنين براي توسعه اكوسيستم استارتاپي در روز اول نمايشگاه الكامپ تفاهم‌نامه‌اي بين كارن كراد و پارك علم و فناوري خراسان شمالي به منظور گسترش اكوسيستم استارتاپي به امضا رسيد.

در ادامه در روز دوم نمايشگاه الكامپ در آوردگاه سرمايه كارن كراد ١٧ استارتاپ در حضور ٣٠ سرمايه گذار ارائه داشتند.

همچنين جناب آقاي واعضي رئيس دفتر رئيس جمهور و جناب آقاي آذری‌جهرمي وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات به همراه معاون خود جناب آقاي ناظمي و همچنين جناب آقاي فرجود معاون سازمان فناوري اطلاعات شهرداري تهران از آوردگاه سرمايه ديدن فرمودند.

امید بر این است که این شروع همکاری اتفاقات بزرگی را در زيست بوم استارتاپی رقم زند و شاهد تحول‌های ارزشمندی در این اکوسیستم باشیم.

برچسب‌ها: کارن کراد معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوریجذب سرمایه‌گذارالکامپالکامپ استارزنمایشگاه بین المللی الکامپ
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.