الکام‌تاکز فرصتی برای تعامل و گفتگو
برای دومین بار در نمایشگاه الکامپ؛ ۸

الکام‌تاکز فرصتی برای تعامل و گفتگو

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۷:۴۲ | ۴ دقیقه

الکام‌تاکز فرصتی برای کارشناسان و صاحب‌نظران ایجاد نموده تا ضمن انتقال تجربه، موضوعات و مباحث مختلف را در قالب سخنرانی و پنل‌های تعاملی با مخاطبین مطرح کنند.

نوپانابیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) تهران، از ۲۷ الی ۳۰ تیرماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. در این نمایشگاه چهار روزه که به عنوان بزرگترین رویداد فناوری – تجاری کشور به حساب می‌آید، جمع کثیری از شرکت‌های بزرگ و کوچک فعال در حوزه فناوری، استارتاپ‌های مطرح و فعالان اکوسیستم نوآوری کشور حضور خواهند داشت.

الکام‌تاکز یکی از بخش‌های پرطرفدار الکامپ است که اولین دوره آن، سال گذشته با استقبال بی‌نظیری روبه‌رو شد. امسال نیز برای دومین سال متوالی، الکام‌تاکز برگزار خواهد شد. در این بخش، اساتید، صاحب‌نظران، مدیران بخش دولتی و خصوصی، همچنین بنیانگذاران استارتاپ‌ها، در قالب سخنرانی و پنل‌های تعاملی در رابطه با موضوعات روز و چالش‌های موجود در این حوزه به بحث و تبادل نظر می‌پردازند.

برگزاری تمامی برنامه‌ها و بخش‌های الکام‌تاکز به صورت تعاملی درنظر گرفته شده است؛ به این معنی که در هر قسمت، بخشی به عنوان پرسش و پاسخ و مشارکت حاضرین قرار داده شده تا شرکت‌کنندگان بتوانند سوالات خود را از سخنرانان حاضر پرسیده و ضمن انتقال تجربه، تعامل دوسویه‌ای بین افراد شکل بگیرد.

الکامپ به عنوان آوردگاه سالانه ذینفعان توسعه و تحول اقتصاد دیجیتال به دنبال تحقق شعار راهبردی «آینده بهتر، پیشرفت و سربلندی کشور» است که این موضوع جز با همکاری و تعامل بین تمام فعالان و علاقمندان محقق نخواهد شد. در همین راستا الکام تاکز با هدف بهره‌مندی از توان اساتید، نخبگان و خبرگان صنفی، در خصوص موضوعات روز، مسائل و دغدغه‌های موجود در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و رقم‌زدن آینده بهتر برای تمام صنایع مرتبط به این حوزه شکل گرفته و برگزار می‌شود.

الکام‌تاکز فرصتی فراهم‌ آورده است تا کارآفرینان، جوانان، فعالین و تمامی علاقه‌مندان به اکوسیستم استارتاپی ایران و جهان در کنار هم حضور داشته و با استفاده از دانش و تجربیات پیشگامان و خبرگان، به منظور رسیدن هرچه بیشتر به موفقیت برای خود و کشور به گفتگو و شبکه‌سازی بپردازند.

شایان ذکر است علاقه‌مندان به حضور در بخش سخنرانان الکام‌تاکز، می‌توانند با مراجعه به وبسایت الکامپ، در بخش سخنرانان الکام تاکز ثبت‌نام نمایند. تیم اجرایی پس از بررسی موضوع ارائه و سخنرانی، در صورت مطابقت با چارچوب‌ها و استانداردهای این برنامه و تایید، زمان مشخصی را برای ارائه در اختیار ایشان قرار خواهند داد.

برچسب‌ها: نمایشگاه بین المللی الکامپelecompالکام تاکزاکوسیستم استارتاپیبیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپالکامپ
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.