برگزاری ۴۰۰ جلسه سرمایه‌گذاری در اینوتکس ۲۰۱۹
سینا قدس، مدیر داخلی سامانه تامین مالی و سرمایه‌گذاری کارن کراد: ۸

برگزاری ۴۰۰ جلسه سرمایه‌گذاری در اینوتکس ۲۰۱۹

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۸/۰۳/۲۳ - ۱۲:۲۵ | ۶ دقیقه

سامانه تامین مالی جمعی کارن کراد با هدف تسهیل ارتباط بین سرمایه‌گذاران و استارتاپ‌ها راه‌اندازی شده است.

نوپاناسینا قدس، مدیر داخلی سامانه تامین مالی و سرمایه‌گذاری کارن کراد در خلال نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۹ گفت‌وگویی با خبرنگار نوپانا داشت که در ادامه می‌خوانید.

سینا قدس در ابتدا با اشاره به مدل همکاری کارن کراد با استارتاپ‌ها و سرمایه‌گذاران گفت: «در این همکاری ابتدا تیم‌های استارتاپی اطلاعات خود را در سامانه کارن ثبت می‌کنند و سپس تیم ارزیابی کارن کراد تیم‌های ثبت‌نام شده را از نظرهای فنی، حقوقی، مالی و کسب‌وکاری بررسی می‌کنند و پس از تایید، استارتاپ به سرمایه‌گذار معرفی می‌شود.»

سینا قدس ادامه داد: «کارن کراد تیم‌های استارتاپی را تنها نمی‌گذارد و هنگامی که یک تیم برای سرمایه‌گذاری آماده شود، مجموعه ما با برگزاری جلسات منتورینگ، ورکشاپ‌، رویدادهای مختلف و تنظیم قرارداد به استارتاپ کمک می‌کند. همچنین در بعضی موارد که نیاز باشد، نماینده‌ حقوقی کارن کراد در جلسه جذب سرمایه همراه استارتاپ خواهد بود.»

رویداد کافه سرمایه

سامانه تامین مالی جمعی کارن کراد در راستای تسهیل فرآیند جذب سرمایه و ایجاد بستر سرمایه‌گذاری مشترک برای استارتاپ‌ها، مشاوره و ایجاد فضای گپ و گفتگو و شبکه‌سازی میان ارکان اکوسیستم رویداد کافه سرمایه را به صورت ویژه در نمایشگاه‌ها برگزار می‌کند.

سامانه تامین مالی جمعی کارن کراد با رویداد کافه سرمایه در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۹ میزبان استارتاپ‌ها و جلسات سرمایه‌گذاری است.

مدیر داخلی کارن کراد در خصوص روند برگزاری جلسات کافه سرمایه گفت: «پس از ثبت‌نام استارتاپ‌ها در صفحه ویژه کافه سرمایه سامانه کارن کراد، تیم‌های تایید شده به سرمایه‌گذاران معرفی می‌شوند و براساس نظر آن‌ها جلسات سرمایه‌گذاری در کافه سرمایه برگزار می‌شود.»

سینا قدس در خصوص استارتاپ‌های ثبت شده در سامانه کارن کراد نیز افزود: «تاکنون حدود ۱۶۰۰ استارتاپ اطلاعات خود را در سامانه کارن کراد ثبت کرده‌اند که ۵۰۰ استارتاپ توسط تیم ارزیابی ما تایید شده است. همچنین ۵۴ استارتاپ موفق به جذب سرمایه از طریق سامانه کارن کراد شده‌اند.»

فعالیت سامانه کارن کراد در اینوتکس ۲۰۱۹

سینا قدس در این‌باره گفت: «امسال و پارسال با رویداد کافه سرمایه در نمایشگاه اینوتکس شرکت کردیم. ما امسال توانستیم با حضور ۴۵ استارتاپ و ۵۵ سرمایه‌گذار حدود ۴۰۰ جلسه سرمایه‌گذاری را برگزار کنیم.»

قدس ادامه داد: «پس از پایان جلسات، ما فیدبک‌هایی را از سرمایه‌گذاران می‌گیریم و از آن‌ها پرسیده می‌شود که آیا تمایل به برگزاری جلسات بیشتر با استارتاپی را دارند یا خیر؟ اگر تمایل به ادامه داشتند، ما این امکان را برای استارتاپ و سرمایه‌گذار فراهم می‌کنیم و امیدواریم که به جذب سرمایه منجرب شود.»

سینا قدس در خصوص تاثیرگذاری این‌چنین رویدادهایی در رشد استارتاپ‌ها گفت: «با توجه به استقبال استارتاپ‌ها و علاقه سرمایه‌گذاران به این مدل رویداد‌ها و نمایشگاه‌ها انتظار می‌رود امسال نیز مانند سال گذشته اتفاقات خوبی برای تیم‌های استارتاپی بیافتد و موفق به جذب سرمایه شوند.

او ادامه داد: «در اینوتکس پارسال استارتاپ‌ها ۶ میلیارد جذب سرمایه داشتند؛ همچنین در نمایشگاه فین‌استارز امسال نیز ۴ میلیارد سرمایه‌گذاری روی استارتاپ‌ها صورت گرفت.»

برچسب‌ها: کارن کراد تامین مالی جمعیاینوتکس ۲۰۱۹سرمایه‌گذاریسینا قدسسامانه تامین مالی جمعی کارن کراداستارتاپرویداد کافه سرمایه
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.