اطلاعیه رسمی سرآوا در پاسخ به شایعات
نه به اشاعه نا امیدی ۸

اطلاعیه رسمی سرآوا در پاسخ به شایعات

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۸/۰۸/۰۳ - ۱۷:۵۱ | ۲ دقیقه

اکانت رسمی توییتر روابط عمومی سرآوا پارس اطلاعیه‌ای را در تکذیب شایعات مطرح شده در فضای مجازی منتشر کرد.

نوپانابا شکوفایی اکوسیستم استارتاپی ایران و شکل‌گیری اقتصاد دیجیتال در کشورمان كه حداقل دستاوردش ايجاد چند هزار شغل و خلق برندهای ملی در برابر سلطه غول‌های تكنولوژی جهانی بوده‌، متاسفانه شاهد رسوخ دروغ‌پردازی و شایعه‌پراکنی در گوشه و کنار این بستر نو هم بوده‌ایم. اخیرا عده‌ای به اشاعه اخبار کذب پیرامون انحلال شرکت سرآوا، مشکلات مالی در موفق‌ترین استارتاپ‌های ایرانی و واهی بودن جذب سرمایه خارجی توسط این شرکت‌ها (که سازمان سرمایه‌گذاری ورود آن را به کشور تایید کرده است)، پرداخته‌اند. 

برخی از این شبهه‌ها جدید هستند و برخی دیگر، مثلا واقعی بودن سرمایه‌گذاری خارجی، با وجود پاسخ‌های مستقیم و‌ مستند متعدد هر از چندگاهی مجددا تکرار می‌شوند.

قصد این افراد مشخص نیست؛ هدفشان ضربه زدن و نابودی اکوسیستم است یا مخالف سرمایه‌گذاری خارجی‌اند؟ هر چه که باشد اشاعه اخبار کذب، دروغ‌پردازی و شایعه پراکنی در اکوسیستم کارآفرینی به نفع بدخواهان ایران است. چه کسی می‌تواند از اشاعه جو نا امیدی در میان کارآفرینان کشور که در سخت ترین شرایط اقتصادی به اشتغال‌زایی و خلق ارزش می‌پردازند، خوشحال باشد؟

باهم یکصدا مقابل بی‌فرهنگی دروغ و شایعه بایستیم.

روابط عمومی سرآوا

برچسب‌ها: سرآوااکوسیستم استارتاپیاستارتاپسرمایه‌گذاری
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.