اولین دوره رویداد موبایل ایران (Iran Mobile Summit) برگزار می‌شود
با حمایت رسانه‌ای نوپانا: ۸

اولین دوره رویداد موبایل ایران (Iran Mobile Summit) برگزار می‌شود

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۸:۰۰ | ۵ دقیقه

رویداد ایران موبایل سامیت(Iran Mobile Summit) برای اولین بار به منظور تمرکز بر محتوا و مشکلات حوزه موبایل در تاریخ ۳۰ و ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ در سالن کتابخانه ملی ایران برگزار می‌شود.

نوپانادر برگزاری‎های اکوسیستم استارتاپی ایران، معدود همایش یا کنفرانسی با رویکرد و نگاه اختصاصی موبایل برگزار می‎شود؛ به همین دلیل بر آن شدیم رویدادی هم‌ردیف رویدادهای حوزه موبایل برگزار شود. با توجه به اینکه برگزاری این رویداد برای دور اول در تاریخ ۳۰ و ۳۱ خرداد ۹۸ صورت می‎گیرد با ظرفیت ۸۰۰ نفر در هر روز، در سالن کتابخانه ملی برگزار می‌شود.

این رویداد علاوه بر پنل‎های تخصصی و سخنرانی‌ها، کارگاه‎های مفید و نمایشگاه جانبی در حوزه‌های مختلف موبایل نیز دارد که علاقه‌مندان و فعالان هر حوزه می‎توانند از آن بهره ببرند.

در دور اول رویداد، موضوعات و محورهای زیر در سخنرانی‌ها و پنل‌های گفتگو به عنوان محور اصلی مورد توجه و بررسی قرار می‌گیرند:  

  • Innovation and Growth
  • Mobile Advertising
  • Monetization & Games
  • User Acquisition & Traffic
  • Mobile Payment
  • App Store

سخنرانی‎های روز اول رویداد با موضوعات نقش و اهمیت طراحی صحیح و سیستماتیک اپلیکیشن‎های موبایل، پرداخت و اپلیکیشن‌های آن و  همچنین در خصوص نحوه طراحی، امنیت و دستاوردهای حوزه موبایل ارائه خواهد شد. روش‎های تبلیغاتی بر بستر جستجو (SEARCH AD) و تبلیغات بر بستر موبایل موضوعات دیگر سخنرانی هستند.

همچنین در خصوص سرمایه‎گذاری در حوزه موبایل و نقش آن در توسعه اقتصادی، پنلی با حضور سرمایه‎گذاران برگزار می‎شود. در این زمینه سرمایه‌گذاران خطر پذیر حوزه استارتاپی که تجربه سرمایه‎گذاری روی اپلیکیشن‎های موبایل را دارند، نظرات خود را بیان خواهند کرد.

در ادامه رویداد، پنل پلتفرم‎های ویدیویی بر بستر موبایل با حضور توسعه‎دهندگان این سیستم‎ها برگزار و نقش این بسترها در تولید محتوای مناسب بررسی می‎شود.

پنل بررسی سوپر اپ‎ها، پنل با موضوع پیام‎رسان‎های داخلی با حضور توسعه‌دهندگان و سخنرانی در خصوص اپلیکیشن‌های توانیابی از دیگر برنامه های روز اول هستند.

روز دوم رویداد با تمرکز روی برند سازی صحیح، نقش و حساسیت آن برای اپلیکیشن‌ها و کسب‎وکارهای مبتنی بر اپلیکیشن‎های موبایل، تبلیغات و جذب کاربر و روش‎های موثر در این حوزه و همچنین حوزه امنیت موبایل برگزار می‎شود.

بررسی مشکل اپلیکیشن‎های ایرانی بر سیستم عامل IOS و راهکارهای قابل ارائه برای مقابله با آن، پرداخت خرد و اپلیکیشن‎های پرداخت خرد از موضوعات مورد بررسی در روز دوم هستند.

در کنار این محتوا در سالن‎های دیگر، محتوای بازی‎های موبایلی، انتشار بازی‎های موبایلی ایرانی در داخل و خارج، نقش و توسعه رسانه‎ها در انتشار و معرفی بازی‌ها و توسعه صنعت بازی‌سازی، طراحی بازی‌های برتر و هک رشد در حوزه بازی‌ها بررسی می‌شود.

کارگاه‎های مختلفی نیز با موضوعات هک رشد اپلیکیشن‎ها، گیمیفیکیشن، اتریبیوشن موبایل، اینستاگرام مارکتینگ و تبلیغات آنلاین نیتیو در سالن‎های جانبی برگزار خواهند شد.

ثبت نام این مراسماز طریق سایت ایوند انجام می‌پذیرد و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به این لینک اطلاعات خود را ثبت کرده و اقدامات لازم را انجام دهند. همچنین کد تخفیف ۳۰ درصدی nopanair برای همراهان این پایگاه اختصاص داده شده است.

گفتنی است، این رویداد با حمایت رسانه‌ای نوپانا (پایگاه علمی-تحلیلی کسب‌وکارهای) به نشانی http://nopana.ir/ برگزار می‌گردد.

 

 

برچسب‌ها: اندرویدiOSاپلیکیشنرویداد موبایل ایرانIran Mobile Summitبازی موبایلیاپلیکیشن موبایل
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.