دیجی‎‌نکست سرمایه‌گذاری می‌کند
تا ۵ میلیارد تومان؛ ۸

دیجی‎‌نکست سرمایه‌گذاری می‌کند

توسط تحریریه نوپانا | ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۶:۴۵ | ۴ دقیقه

راه ابریشم استارتاپ‌ها برای ورود به بازار بزرگترین گروه تجارت الکترونیک ایران

نوپانا: دیجی‌نکست به عنوان مرکز نوآوری و سرمایه‌گذاری گروه دیجی‌کالا روی استارتاپ‌های زنجیره ارزش تجارت الکترونیک در مرحله بذری و پیش بذری سرمایه‌گذاری می‌کند.

سقف سرمایه‌گذاری دیجی‌نکست روی استارتاپ‌ها به صورت مستقل تا ۵ میلیارد تومان است و در مبالغ بالاتر به صورت هم‌سرمایه‌گذاری با سایر سرمایه‌گذاران مشارکت می‌کند. میزان سهام دریافتی دیجی‌نکست در سرمایه‌گذاری‌ها، با توجه به اهمیت حفظ انگیزه کارآفرینان بعد از جذب سرمایه زیر 30 درصد است.

فراتر از سرمایه‌گذاری 

امکان هم‌افزایی با گروه دیجی‌کالا به عنوان بزرگ‌ترین گروه تجارت الکترونیک ایران و بهره‌گیری از دستاورد‌های شانزده سال تجربه موفق فعالیت در این صنعت، برای استارتاپ‌ها این فرصت را فراهم می‌کند تا مراحل رشد و توسعه را در بستر مناسبی طی کنند. دیجی‌نکست به عنوان مرکز نوآوری و سرمایه‌گذاری گروه دیجی‌کالا، با سرمایه‌گذاری هوشمند روی استارتاپ‌ها علاوه بر سرمایه نقدی، نقش موثری در گسترش پذیری سریع و رشد استارتاپ‌ها (scale up) از طریق کسب و کارهای گروه ایفا می‌کند.

تمرکز سرمایه‌گذاری‌های این مجموعه از ابتدای فعالیت بر استارتاپ‌های تکنولوژی محور به ویژه تکنولوژی‌های لبه (cutting edge technology) بوده است.

مرکز نوآوری و سرمایه‌گذاری گروه دیجی‌کالا که در سال 1396 تاسیس شده و تا به امروز روی 44 استارتاپ در حوزه‌های مد و فشن، بازی، زیبایی، فناوری‌های مالی، سرویس‌های تجارت الکترونیک، آموزش، فضای ابری، مدیریت هوشمند ناوگان، لجستیک هوشمند، خانه هوشمند، ورزش و تکنولوژی بازاریابی سرمایه‌گذاری کرده است. جزئیات بیشتر فعالیت‌های سرمایه‌گذاری در گزارش عملکرد 1400 از طریق این لینک قابل مشاهده است.

حوزه‌‎های سرمایه‌گذاری‌ دیجی‌نکست در سال 1401 با توجه به استراتژی‌های این مجموعه شامل: تجارت الکترونیک، سوشال کامرس، خدمات و راهکارهای ابری، هوش مصنوعی،کلان داده و تحلیل داده، واقعیت افزوده و واقعیت مجازی، لجستیک  هوشمند، تکنولوژی‌های بازاریابی، بلاک‌چین، اینترنت اشیا، مد و فشن، رباتیک و فناوری‌های مالی است.

دیجی‌نکست با شعار "آینده اینجاست" آماده‌ سرمایه‌گذاری رویکارآفرینان توانمندی است که با تمرکز بر نوآوری و تکنولوژی برای رشد و توسعه استارتاپ خود در زنجیره ارزش تجارت الکترونیک به دنبال جذب سرمایه هستند.

برچسب‌ها: دیجی‌نکستاستارتاپدیجی‌کالاسرمایه‌گذاری
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.