مستر خرید بلیط ارزان هواپیما با ترانسفر رایگان
رپرتاژ آگهی؛ ۷.۷

مستر خرید بلیط ارزان هواپیما با ترانسفر رایگان

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۲۱:۰۰ | ۱۷ دقیقه

امروزه بیش از نیمی از خرید و فروش بلیط برای سفر به شهرها و کشورهای مختلف در سایت‌های شرکت‌های مربوطه مثل پیک خورشید، علی بابا، مستربلیط و سپهر۳۶۰ (۳۶۲) انجام می‌شود.

نوپانا: با نزدیک شدن به ایام تعطیلات و فصل تابستان، بین شرکت‌های فروش بلیط برای خرید بلیط و خرید قیمت ارزان بلیط رقابت به وجود می‌آید.

سایت پیک خورشید یک موتور جستجوی بلیط ارزان هواپیما است و همیشه رقابت تنگاتنگی با سایت‌های مختلف نظیر علی بابا، مستربلیط، سپهر۳۶۰  (۳۶۲) فلایتیو، سفرمی، سفرستان، اسنپ تریپ، الی گشت، ایرپلین تیکت، لست سکند، قاصدک ۲۴، سیمرغ ۲۴، تریپ، رسپینا، سامتیک، تیکبان، فلای تودی، دور و نزدیک دارد تا بهترین قیمت بلیط و کیفیت را برای کاربران ارائه دهد .

ترانسفر رایگان تا فرودگاه

برای مسافرانی که اقدام به خرید اینترنتی بلیط هواپیما می‌کنند و می‌خواهند هزینه سفر ارزان‌تری داشته باشند. پیک خورشید، سفر رایگان تا فرودگاه را در نظر گرفته است .

به این صورت که مسافر بعد از مراحل خرید بلیط با وارد کردن شماره موبایل خود، بلافاصله یک کد سفر رایگان اسنپ دریافت می‌کنند و می‌توانند با استفاده از این کد به راحتی و به موقع به پرواز خود برسند .

پیک خورشید، سامانه خرید بلیط هواپیما در ایران

از امکانات و قابلیت‌هایی که سامانه رزرواسیون پیک خورشید به مسافران خود در اقصی نقاط ایران و جهان ارائه می‌دهد می‌توان به خرید بلیط هواپیما، بلیط قطار، بلیط چارتر، بلیط اتوبوس و رزرو هتل اشاره کرد.

با توجه به این که سایت پیک خورشید، با مرکز ملی رزرواسیون سفرهای کشوری ارتباط دارد، کاربران این سایت به راحتی می‌توانند بلیط هواپیمای مناسب خود را انتخاب و رزرو کنند .

پیک خورشید با شرکت‌های هواپیمایی و آژانس‌های مسافرتی معتبر و به نام در سراسر دنیا قرارداد امضا کرده است و همین امر سبب شده که مسافر در هر لحظه و هر زمان به صورت شبانه روزی بدون معطلی بلیط پرواز، بلیط قطار یا بلیط اتوبوس و همچنین بلیط هواپیما در پروازهای خارجی و پروازهای داخلی، چارتر، هتل مورد نظر خود را پیدا و سپس به راحتی از طریق کارت بانکی عضو شتاب یا اعتبار حساب پرداخت خود را با اطمینان انجام دهند .

پیک خورشید شرکت‌های دیگر را مثل (علی بابا، مستربلیط و سپهر۳۶۰) را از لحاظ امکانات مورد سنجش قرار می‌دهد تا همیشه و همه جا در بالاترین حد خود قرار داشته باشد .

بدین ترتیب مسافران با مراجعه به این سایت با ارزان‌ترین و مناسب‌ترین بلیط هواپیما یا دیگر وسایل نقلیه مواجه می‌شوند.

با حجم زیاد مسافران در روزهای شلوغ و پرسفر سال، پیک خورشید برای اینکه مشتریان و کاربران به آسانی بلیط خود را تهیه کنند، علاوه بر سیستم اینترنتی خرید بلیط هواپیما، اپلیکیشن موبایل پیک خورشید را راه‌اندازی کرده است .

ویژگی‌های این اپلیکیشن:

  • ارائه لیست دقیق شهرها و کشورها براساس حروف الفبا
  • طبقه‌بندی تورها و بلیط‌های لحظه آخری داخلی و خارجی
  • ارسال اخبار مهم و روزانه به کاربران
  • تغییرات خودکار و هوشمند اطلاعات

این ویژگی‌ها و امکانات فرایند خرید و رزرو بلیط را برای کاربران آسان کرده است .

چرا پیک خورشید؟

سامانه خرید اینترنتی بلیط پیک خورشید از قابلیت‌ها و امکاناتی برخوردار است که خرید بلیط را برای عموم راحت میکند.

پرفروش‌ترین بخش‌های سایت پیک خورشید مربوط به قیمت بلیط هواپیما، قیمت بلیط قطار، قیمت رزرو هتل و رزرو تور است.

از خدماتی که پیک خورشید در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد، اتصال مطمئن به درگاه‌های پرداختی، پشتیبانی شبانه روزی بدون وقفه پرسنل، استرداد آنلاین بلیط، پیگیری خرید بلیط‌های از قبل رزرو شده است .

پیک خورشید مفتخر است تا در حوزه فروش اینترنتی بلیط، یکی از بهترین و مناسب‌ترین امکانات و خدمات را به مسافران ارائه دهد و همچنین برگزارکننده تورهای متنوع به مکان‌های زیبا و دیدنی در سراسر نقاط ایران و جهان باشد .

خرید بلیط هواپیما: ارزان، آسان و تنها با چند کلیک در کسری از ثانیه

در گذشته چون خرید بلیط توسط شرکت‌های هواپیمایی انجام می‌شد، بسیار زمان‌بر بود. اما با تاسیس آژانس‌ها و انتقال یافتن فروش بلیط هواپیما به سایت‌هایی مانند پیک خورشید، علی بابا، مستربلیط و سپهر۳۶۰ این عرصه دگرگون شده است. در پیک خورشید امکان دسترسی به ۹۰۰ ایرلاین در ۷۰ کشور وجود دارد به گونه‌ای که اگر مسافر بخواهد بلیط هواپیما و یا بلیط چارتر خود را از هواپیمایی معتبری تهیه کند می‌تواند از سایت‌های فروش آنلاین بلیط به آسانی بلیط خود را پیدا کرده و پرداخت خود را به صورت آنلاین انجام دهد.

بدین ترتیب سامانه پیک خورشید در کنار خرید بلیط بطور همزمان رزرو هتل را هم برای راحتی کار مسافران مهیا ساخته که این امکانات در جهت ارائه خدمات مطلوب برای سفر فراهم شده و به مسافران اختیار داده شده براساس شرایط خود بلیط هواپیما و هتل خود را رزرو کنند .

رزرو قطعی بلیط هواپیما تنها در چند دقیقه

با سایت پیک خورشید می‌توان بلیط هواپیما، بلیط قطار و یا اتوبوس را بدون معطلی و هزینه زیاد تنها با زدن چند کلیک در چند دقیقه خریداری کرد.

نحوه جستجوی بلیط در سامانه رزرواسیون آنلاین پیک خورشید بصورتی است که ابتدا باید در بخش جستجو نوع بلیط (بلیط رفت و برگشت یا رفت) را مشخص کرد. سپس سامانه، فهرست کاملی از قیمت بلیط پروازهای موجود را نمایش می‌دهد که در آن قیمت بلیط، خط‌های هوایی (ایرلاین)، تاریخ پرواز، قوانین حمل بار و ... ارائه شده است. بنابراین با انتخاب بلیط موردنظر و پرداخت هزینه با کارت‌های عضو شتاب، بلیط برای مسافر صادر و در ایمیل قابل مشاهده است .

رتبهبندی قیمت بلیط هواپیما

از خدماتی که سامانه فروش بلیط هواپیما پیک خورشید در اختیار کاربران قرار داده؛ ارائه پرواز ارزان‌تر برای دوره‌های متوالی است .یعنی با خرید دو یا چند بلیط هواپیما برای مقصدهای گوناگون می‌توان از تخفیف ویژه‌ای برخوردار شد .

علاوه بر این با این شیوه امکان پیدا کردن بلیط ارزان قیمت برای پروازهای داخلی و خارجی بالا می‌رود .

برای این کار فقط کافی است کاربر، در سایت پیک خورشید، ابتدا کاربر مبدا و مقصد خود را انتخاب کند تا بلیط‌ها از لحاظ قیمتی به ترتیب قرار گیرند یعنی به صورتی که ارزان‌ترین بلیط هواپیما در اول لیست باشد و کاربر با رفتن به پایان لیست پروازهای گران‌تر را ببیند.

بلیط هواپیما لحظه آخری

با سایت پیک خورشید می‌توان از آخرین وضعیت قیمت بلیط هواپیما لحظه آخری مطلع شد.

ممکن است این قابلیت در اکثر سایت‌های فروش بلیط هواپیما نظیر الی گشت، فلایتیو، سفرمی، سفرستان، اسنپ تریپ، ایرپلین تیکت، لست سکند، قاصدک ۲۴، سیمرغ ۲۴، تریپ، رسپینا، علی بابا، مستربلیط، سپهر ۳۶۰(۳۶۲)، سامتیک، تیکبان، فلای تودی، دور و نزدیک وجود داشته باشد ولی پیک خورشید با همکاری و توافق‌نامه‌ای که با شرکت‌های هوایی بزرگ امضا کرده در تلاش است همیشه به روزترین قیمت بلیط لحظه آخری را ارائه دهد .

برای مطلع شدن از این اطلاعات می‌توان در سایت پیک خورشید عضو شد و با واردکردن ایمیل یا شماره همراه خود به صورت روزانه پروازهای ارزان قیمت و چارتری و همچنین پروازهایی که هنوز جای خالی دارند را دریافت کرد.

امکانات سایت فروش اینترنتی بلیط هواپیمای پیک خورشید

ـ امکان خرید بلیط به شهرهای داخلی اقصی نقاط ایران از جمله مشهد، کیش، اصفهان، اهواز و ...

ـ دسترسی به خرید بلیط به کشورهای گوناگون از جمله بلیط استانبول، آنکارا، دبی، بانکوک، پکن، ونکوور و ...

ـ ارائه بلیط پرواز داخلی و تیکت (ticket) خارجی براساس بهترین قیمت و خدمات و دسترسی آسان به خرید بلیط ارزان قیمت

ـ ارائه و امکان خرید بلیط پرواز از ایرلاین‌های متنوع از قبیل هواپیمایی ماهان، هواپیمایی ایران ایر، هواپیمایی معراج، هواپیمایی تابان، هواپیمایی ترکیش ایرلاین، هواپیمایی اطلس جت، هواپیمایی الامارات، هواپیمایی الاتحاد، هواپیمایی قطر ایرویز، هواپیمایی ایرفرانس، هواپیمایی کی ال ام .

با تهیه بلیط از این سایت همچنین می‌توان از خدماتی همچون ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، گرفتن ویزا، سرویس تشریفات فرودگاهی نیز بهره‌مند شد.

همکاری و رونق اقتصادی آژانس‌های مسافرتی

شرکت پیک خورشید برای بهبود وضعیت گردشگری و ارائه بهترین و مناسب‌ترین خدمات مسافرتی در زمینه فروش آنلاین در سراسر کشور، شرکت‌های مسافرتی و گردشگری مهم و بزرگ را زیر مجموعه خود قرار داده و به این منظور از بهترین‌های صنعت گردشگری است.

در حال حاضر بیش از ۶۰۰ آژانس در شهر تهران و ۱۰۰۰ آژانس و شرکت مسافرتی در بیشتر شهرستان‌ها از اعضای باتجربه این شرکت به شمار می‌روند و همزمان از امکانات آن استفاده می‌کنند

خرید بلیط خارجی و داخلی

پیک خورشید سعی می‌کند مانند علی بابا و مستربلیط و یا بهتر از آنها، بهترین و با کیفیت‌ترین امکانات را برای ارائه یک سفر خاطره انگیز برنامه‌ریزی کند و جزء برترین‌ها در سامانههای فروش آنلاین بلیط هواپیما باشد .

تیم با سابقه پیک خورشید با داشتن معتبرترین سامانه رزرواسیون آنلاین، بیش از ۹۰۰ ایرلاین داخلی و خارجی را در جدول بلیط هواپیماهای خود قرار داده است.

در پیک خورشید قابلیت مقایسه قیمت بلیط هواپیما برای هزاران پرواز داخلی و پروازهای خارجی وجود دارد و مسافران می‌توانند متناسب با بودجه خود بلیط هواپیمای قیمت مناسب را خریداری کنند .

قیمت بلیط هواپیما چارتر

در سامانه اینترنتی پیک خورشید علاوه بر خرید بلیط هواپیمای سیستمی ارزان قیمت می‌توان بلیط چارتر هم خریداری کرد.

پیک خورشید در تلاش است با ارائه با کیفیت‌ترین و بهترین امکانات و خدمات گردشگری بطور آنلاین در سراسر ایران و دنیا، یک رزرو اینترنتی مطمئن را برای تهیه بلیط هواپیما در اختیار مسافران و مشتریان قرار دهد .

از اولین اقدامات پیک خورشید شناسایی و پیگیری مشکلات و مسائل و ارتباط خوب با مشتری است و همچنین این سامانه فروش اینترنتی بلیط هواپیما سعی می‌کند پاسخگوی کلیه مشکلات مشتریان باشد و با تغییرات فوری و به موقع خدمات و امکانات را بهبود دهد .

پیک خورشید قابل مقایسه با دیگر شرکت‌ها نیست و اعتقاد دارد که با عرضه بهترین امکانات و سرویس‌ها باعث پیشرفت در حوزه فروش آنلاین بلیط هواپیما میشود.

برچسب‌ها: استارت‌آپاپلیکیشنآژانس هواپیماییخرید بلیط آنلاینپیک خورشیدپرواز چارترشرکت هواپیماییخرید آنلاین بلیط هواپیما بلیط هواپیما
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.