سفر ارزان هوایی به مشهد
رپورتاژ آگهی؛ ۸

سفر ارزان هوایی به مشهد

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۱:۵۷ | ۷ دقیقه

چه کسی دوست ندارد رزرو بلیط هواپیما خود را با کمترین قیمت انجام دهد؟ به ویژه اگر بلیط هواپیما مشهد باشد. پیدا کردن بلیط هواپیما ارزان برای هر کسی خوشایند است.

نوپانا: در هر سفری که باشید، اگر راه هوایی را انتخاب کرده باشید، احتمالا شما هم به دنبال ارزان ترین بلیط هواپیما خواهید بود. برای سفر ارزان هوایی به مشهد، چه کار کنیم؟

تور ارزان مشهد را انتخاب کنید!

به سایت سفرمی بروید و از تورهای ارزان مشهد دیدن کنید. لیست تورهای هوایی مشهد، هر روز آپدیت می شوند و شما می توانید بر اساس بودجه ای که دارید، سفر ارزان هوایی به مشهد را تجربه کنید.

چه زمانی سفر به مشهد ارزان تر است؟

به طور کلی سفر در فصل های سرد، در ایران کمتر انجام می شود. به غیر از برخی از مناطق جنوبی که در فصل سرما، هوای متعادلی دارند در بقیه شهرها، فصل های سرد سال، مسافرین کمتری دارند. بدیهی است که هر چه مسافر کمتر باشد، هتل ها و بلیط هواپیما ارزان تر خواهد بود. برای دریافت بلیط هواپیما ارزان مشهد، فصل زمستان را انتخاب کنید. همچنین این فصل از نظر خلوتی حرم و زیارت حرم مقدس امام رضا (ع)، بهتر است.

تورهای لحظه آخری را انتخاب کنید!

برای سفر هوایی ارزان، می توانید از تورهای لحظه آخری استفاده کنید. البته باید همیشه گوش به زنگ باشید تا به محض این که تورهای لحظه آخری باز شد، با قیمت بسیار پایین، رزرو بلیط هواپیما (www.safarme.com ) خود را انجام دهید.

برای آگاهی از قوانین حمل بار و وسایلی که می توانید همراه خود به هواپیما ببرید این مطلب را بخوانید.

دیدنی های مشهد چیست؟

بعد از رسیدن به این شهر زیارتی و سیاحتی، نوبت به تماشای دیدنی های مشهد می رسد. همه وسایل خود را در هتلی که رزرو کرده اید بگذارید و به سمت دیدنی های مشهد حرکت کنید. پیش از هر چیزی، به حرم مقدس بروید و اذن ورود بگیرید. بهترین جای مشهد، بی شک، حرم مقدس است که سرشار از آرامش معنوی است و روحتان را تلطیف می کند.

مکان های دیدنی دیگری که در مشهد وجود دارند به ترتیب عبارتند از:

مقبره شاعر بزرگ فردوسی:

 در این مقبره، شاعر بزرگ پارسی زبان، ابوالقاسم فردوسی قرار گرفته است. همان شاعری که با شعرهای حماسی خود در شاهنامه اش، ایران و ایرانی را سربلند کرده است. علاوه بر بازدید از این ارامگاه می توانید ارامگاه مهدی اخوان ثالث، کتابخانه و موزه های شگفت انگیزی که در مقابل ارامگاه فردوسی قرار گرفته اند را مشاهده کنید. آرامگاه فردوسی در 25 کیلومتری شمال غربی مشهد، میان روستای طوس سفلی و اسلامیه قرار گرفته است.

آرامگاه نادر افشار:

از دیگر دیدنی های مهم مشهد که در سفر ارزان هوایی مشهد می توان از آن ها بازدید کرد، ارامگاه نادر افشار است. این ارامگاه روبروی حرم امام رضا است و در باغ موزه نادری به عنوان یادبودی از نادرشاه افشار ساخته شده است.

روستای بند گلستان:

روستای بند 500 ساله گلستان، طبیعتی زیبا در مشهد است که بین دو صخره بزرگ قرار گرفته است و بخشی از آن؛ سر از آب بیرون زده است. بند گلستان موقوفه حرم امام رضا است و سهمیه های حاصل از آن، صرف بازسازی مسجد گوهرشاد و حرم امام رضا می شود. تماشای این روستای زیبا را در سفر ارزان هوایی به مشهد فراموش نکنید.

سرزمین موج های آبی مشهد:

سرزمین موج های آبی مشهد هم جزو پرطرفدارترین دیدنی های مشهد است. سرزمین موج های آبی هم در فصل زمستان تخفیفات ویژه ای می گذارد تا مسافرینی که به این شهر آمده اند، هزینه کمتری در این فصل بپردازند. در سرزمین موج های آبی مشهد، همه چیز بوی هیجان می دهد. از سرسره های بلند و چندین متری گرفته تا بخش های بازسازی شده موج های خروشان، همگی یک خاطره بی نظیر و شگفت انگیز از سفر به مشهد را برای شما به ارمغان می آورند. بلیط سرزمین موج های آبی را می توانید هم به صورت حضوری از کیوسک های مربوطه تهیه کنید و هم می توانید از طریق سایت های فروش بلیط، خریداری کنید. سرزمین موج های آبی مشهد در برخی از فصل ها حتی تا 80 درصد تخفیف هم ارائه می دهند و همه چیز را برای یک سفر ارزان هوایی به مشهد، فراهم می کنند.

برای این که فرصت را از دست ندهید، به سایت سفرمی بروید و از بلیط هواپیما مشهد و زمان های پرواز به این شهر زیبا، اطلاعات کسب کنید.

برچسب‌ها: بلیط هواپیمامشهدسفرمی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.