حجم بلیت‌های استرداد شده تا پایان سال به ۳۰ میلیارد تومان خواهد رسید
فعلا سفر نکنید! ۸

حجم بلیت‌های استرداد شده تا پایان سال به ۳۰ میلیارد تومان خواهد رسید

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۲۱:۳۹ | ۷ دقیقه

در پی شیوع ویروس کرونا در کشور و خطرات و نگرانی‌های جدی که بیماری ناشی از این ویروس می‌تواند برای سلامت شهروندان به وجود آورد، وب‌سایت فلایتیو یکی از شرکت‌های شناخته‌شده فروش آنلاین بلیت قطار، هواپیما و اتوبوس از شهروندان خواسته که فعلا تا حد امکان سفر نکنند.

نوپانااطلاعیه فلایتیو به شرح زیر است:

متاسفانه با شیوع بیماری کروناویروس در نقاط مختلف جهان مخصوصا کشور عزیزمان ایران، در حال تجربه‌ برهه‌ای نگران‌گننده و پرخطر هستیم. از این‌رو اعتقاد داریم فارغ از منافع کسب وکاری، همه موظفیم برای گذر از این شرایط نامطلوب در کنار هم و حامی یکدیگر باشیم. در اوضاع پیش آمده منطق حکم می‌کند برای جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری، سفر نکنیم و تا آنجا که ممکن است ارتباط خود را با دیگران کاهش دهیم.

بنابراین ما در فلایتیو به جهت پیروی از راهبردهای پیشنهادی در شرایط فورس ماژور بر اجرایی کردن مواردی برای کمک به گذر از این شرایط تصمیماتی گرفته‌ایم که در ادامه به آنها اشاره خواهد شد.

به‌منظور آرامش خاطر مسافران نوروزی، فلایتیو استرداد ۱۰۰٪ مبلغ بلیط پروازهای داخلی و خارجی را عملیاتی کرده است. این پیشنهاد که ابتدا طی مصوبه ابلاغی از سمت سازمان هواپیمایی کشوری ارائه شد، هم اکنون توسط شرکت‌های هواپیمایی به تدریج در حال انجام است. فلایتیو بدون کسر هیچگونه جریمه و کارمزد از پروازهای مسترد شده ۱۰۰٪ مبلغ پروازهای کنسلی را به مشتری عودت می‌دهد. البته این قوانین (بازه زمانی خرید پروازهایی که استرداد بدون جریمه برایشان ممکن است) برای هر ایرلاین متفاوت است.

پشتیبانی کامل و سریع مخصوصا در شرایط فورس ماژور که نگرانی جمعی افزایش پیدا می‌کند، جزو وظایف ابتدایی و بدیهی فلایتیو است. ما متعهدیم تا در این شرایط پاسخگو بوده و خواسته‌های مشتریان خود را با جدیت پیگیری کنیم. بنابراین تیم پشتیبانی فلایتیو با توجه به شرایط خاص فعلی در مورد سفرهای شهری، همچنان پرقدرت و بصورت شبانه روزی در ۳ شیفت آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی است. چنانچه در حال حاضر، حجم تماس‌های موفق برقرار شده با تیم پشتیبانی فلایتیو با رشد ۴ برابری به حداقل ۱۰۰۰۰ تماس در روز رسیده است! ارائه خدمات پشتیبانی فلایتیو بصورت آنلاین، تلفنی و حضوری ممکن است. فرایند استرداد بلیط پروازها نیز از طریق وب‌سایت فلایتیو بصورت خودکار قابلیت اجرایی دارد.

فلایتیو برای شرایط فورس ماژور دارای پروتکل‌هایی از پیش تعیین شده است. چنانچه با اتکا به تیم مجرب خود توانست در ایام نوروز سال گذشته (که لغو سفرهای نوروزی بخاطر جاری شدن سیل در شهرهای مختلف ایران را شاهد بودیم) بدون دریافت وجوه مسترد شده از شرکت‌های هواپیمایی، بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال را به مشتریان محترم مسترد کند. امسال نیز حجم مبلغ استرداد شده، تنها در روز ۵ اسفندماه ۹۸ نیز بیش از ۲۰ میلیارد ریال بوده است و پیشبینی می‌شود در صورت عدم مهار شیوع ویروس کرونا و ادامه استرداد پروازهای مربوط به سفرهای نوروزی، مبلغ پروازهای مسترد شده تا پایان سال به ۳۰۰ میلیاد ریال افزایش پیدا کند. قابل ذکر است فلایتیو در حالی استرداد پروازهای نوروزی را از ۵ اسفندماه آغاز کرد که مصوبه سازمان هواپیمایی کشوری در روز ۶ اسفند ماه ابلاغ شد.

متاسفانه این روزها در نامطلوب‌ترین شرایط و وضعیت صنعت گردشگری ایران در طول چند دهه گذشته به سر می‌بریم. اتفاقاتی که در ماه‌های گذشته شاهد بوده‌ایم بصورت مستقیم و غیر مستقیم، در به وجود آوردن وضعیتی که می‌توان آن را «کمای صنعت گردشگری ایران» نامید دست به دست هم داده‌اند. از این‌رو و با توجه به اینکه مسافران، به شکل مستقیم با شرکت‌های گردشگری مانند فلایتیو در ارتباط هستند، توقع داریم که در این شرایط همه فعالان و نهادهای مرتبط با صنعت گردشگری ایران از جمله سازمان هواپیمایی کشوری، حمل نقل ریلی و جاده‌ای، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در کنار شهروندان و کسب‌وکارهای گردشگری باشند و با برنامه و اقدام فوری ما را در گذر از این شرایط سخت یاری کنند.

در پایان تاکید می‌کنیم فلایتیو با قدرت در کنار هموطنان ایستاده است و به گذر از شرایط نامطلوب فعلی و آینده گردشگری ایران امیدوار است.

برچسب‌ها: فلایتیوکروناویروسکروناخرید آنلاین بلیط هواپیما استرداد بلیط
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.