اختتامیه چهارمین دوره رقابت‌های فن‌آورد برگزار شد
با حضور دکتر سورنا ستاری: ۸

اختتامیه چهارمین دوره رقابت‌های فن‌آورد برگزار شد

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۱:۲۲ | ۴ دقیقه

مراسم اختتامیه چهلرمین رقابت‌های تخصصی فن‌آورد با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد.

نوپاناثبت‌نام چهارمین دوره مجموعه رقابت‌های تخصصی فن‌آورد از زمستان سال گذشته آغاز و مرحله غیرحضوری آن در بهار ۹۷ به انجام رسید و در نهایت مرحله حضوری تیر ماه امسال برگزار شد. برای این دوره از رقابت‌ها ۵۰۰ میلیون تومان جایزه در نظر گرفته شده بود و در سه حوزه اصلی مدیریت، آی‌سی‌تی و صنایع خلاق هنر برگزار شد.

در چهارمین دوره فن آورد، تعداد ۴۵ نفر در حوزه صنایع خلاق هنر، مدیریت و ای سی تی به عنوان برگزیده انتخاب شدند که مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

سورنا ستاری، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز مهمان ویژه مراسم بودند. ستاری در آیین اختتامیه چهارمین دوره رقابت‌های تخصصی فن‌آورد گفت: «فن‌آورد نمونه یک استارت‌آپ موفق، قوی و منحصر به فرد در دنیا است که برای تامین نیروی انسانی متخصص برای شرکت‌های دانش بنیان تلاش می‌کند.»

مرحله حضوری چهارمین دوره فن آورد به صورت مسابقه تلویزیونی و در ۱۳ قسمت ۴۵ دقیقه ای برنامه ریزی شده است که از سال آینده پخش خواهد شد. همچنین همزمان با برگزاری اختتامیه رقابت‌های تخصصی فن آورد، جشن پنج سالی رقابت‌های فن‌آورد نیز گرفته شد.

مجموعه رقابت‌های تخصصی فن‌آورد از سال ۱۳۹۳ با حمایت ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری  در رشته‌ هوش و به همت جمعی از فارغ‌التحصیلان و دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف راه‌اندازی شده است. هدف از برگزاری این رقابت، حل مسائل شرکت‌ها و سازمان‌ها به‌دست متخصصان و نخبگان از طریق ارتباط صنعت و دانشگاه شکل گرفته است.

در چهارمین دوره مسابقات فن آورد که در سه حوزه اصلی مدیریت، ICT و صنایع خلاق (هنر) برگزار شد. در دوره های پیشین این مسابقات مجموعه ۱۵هزا نفر و در دوره چهارم ۱۴هزار و ۶۰۰ نفر شرکت داشته اند.

برچسب‌ها: چهارمین دوره مجموعه رقابت‌های تخصصی فن‌آوردفن‌آوردسورنا ستاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوریاقتصاد دانش‌بنیاناستارت‌آپFANAVARDصنایع خلاق
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.