کنفرانس تجربه کاربری یوزر ایکس ۲۰۱۸
با حمایت رسانه‌ای نوپانا: ۸

کنفرانس تجربه کاربری یوزر ایکس ۲۰۱۸

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۱:۱۳ | ۴ دقیقه

کنفرانس تجربه کاربری UserX2018 توسط نوآفرینان در تاریخ ۲۶ و ۲۷ مهر ماه از ساعت ۹ الی ۱۸ در محل سالن همایش‌های دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود.

نوپانادنیای امروز مبتنی بر فناوری است و ما در تمامی جنبه‌های روزانه زندگی باگجت‌ها یا المان‌های دیگری از دنیای دیجیتال در تعاملیم. نقش این ابزارهای روز به روز در زندگی ما پر رنگ‌تر می‌شوند به گونه‌ای که برخی از آنها تبدیل به بخشی از فضای روزانه زندگی ما شده‌اند و بدون آنها نمی‌‌توانیم زندگی کنیم.

در این میان یکی از مهمترین شاخصه‌های این دنیای جدید، تعامل کاربران با ابزارهای آن و شاید در فضایی وسیع‌تر و انتزاعی‌تر، تعامل انسان و ماشین در هر فرمی از آن است. این شاخصه، عنصر اصلی شکل گرفتن تجربه کاربری (User Experience) و ایجاد ارتباط مابین کاربر و ماشین هست. اگرچه، تجربه کاربری در مفهوم ذاتی خود تنها وابسته به دنیای دیجیتال نبوده و گونه‌های دیگر آن را در حوزه‌های مختلف مانند طراحی خدمات و محصولات فیزیکی شاهد هستیم.

کنفرانس یوزر ایکس ۲۰۱۸ (UserX 2018) با محوریت طراحی برای جنبه‌های روزانه زندگی مانند اجتماعی، فرهنگی، تفریحی و کاری سعی در بررسی تاثیر تجربه کاربری در بخش‌های مختلف زندگی روزمره ما داشته و سعی دارد تا دانش و تجربه افراد متخصص طراحی تجربه کاربری را در اختیار علاقه‌‌مندان این حوزه قرار دهد.

این کنفرانس ۲۷ مهرماه توسط نوآفرینان در سالن همایش دانشگاه تربیت مدرس برگزار خواهد شد و جمعی از برترین‌های این حوزه مانند دکتر صالح برادران امینی، پرهام باغستانی، علی بابایی، وحید ابوالحسنی نژاد، اسما کروبی، کیارش آمالی‌وند، محمدمهدی اعرابی، علیرضا نیکوکار، وحید دائم اینانلو و شیرین شمس یافته‌های جدید خود در زمینه را با سایر علاقه‌مندان به اشتراک خواهند گذاشت.

در کنار موضوع اصلی کنفرانس، حوزه‌های جدید و پرکاربردی مانند هوش مصنوعی، تجربه ترغیبی، اینترنت اشیا، طراحی محصول و تجربه کاربری در سازمان که تجربه کاربری در آنها نقش پرنگی را داراست نیز به عنوان محورهای رویداد در نظر گرفته‌ شده‌‌اند.

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت userxevent.ir مراجعه نموده یا با شماره ۰۲۱۶۶۱۲۸۰۶۸ تماس بگیرید. همچنین کد تخفیف ۳۰ درصدی nopana برای همراهان این پایگاه اختصاص داده شده است.

گفتنی است، این رویداد با حمایت رسانه‌ای نوپانا (پایگاه علمی-تحلیلی کسب‌وکارهای) به نشانی http://nopana.ir/ برگزار می‌گردد.

برچسب‌ها: رابط کاربریتجربه کاربریuxسئواستارت‌آپرویداد استارت‌آپیرویدادuiکنفرانس یوزر ایکس ۲۰۱۸UserX 2018
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.